Hallo
Wanneer ik een onderdeel of Assemblage bestand opsla of een pack and go maak, heb ik bestanden (zie bijlage) die aanvullend bewaard kunnen worden.
Hoe stop je dit, en wat is het?
Bedankt
ex.png
Hallo
Wanneer ik een onderdeel of Assemblage bestand opsla of een pack and go maak, heb ik bestanden (zie bijlage) die aanvullend bewaard kunnen worden.
Hoe stop je dit, en wat is het?
Bedankt
Hallo
Heeft u externe referenties? Zo ja, breek ze dan
Moge de kracht met je zijn.
Hallo
De bestanden die u aangeeft, hebben betrekking op de toewijzing of alle min of meer realistische weergave-effecten.
Zoals wat:
- de 3-punts beige HDR is gerelateerd aan sfeerverlichting, vlak en achtergrond plus verlichting van een bepaald type. De andere zijn kleuringen van de gezichten.
- xxx.P2M zijn verschijningsbestanden die op de gezichten zijn aangebracht (PhotoWorks Appearance Format of PhotoWorks Appearance File), ze worden gebruikt voor fotorealisme en in het bijzonder in de Ray-tracing-techniek. Als je SW photoview hebt gebruikt, komt het daar vandaan.
Kortom, om uw verzoek te beantwoorden : of u verwijdert alle verschijningen in uw model in de functiebeheerder voor de inpak- en weg, of u sluit de bestanden van het type X, Y of Z (P2M, P2S, PNG) uit in pack and go.
Vriendelijke groeten