Hallo
Ik heb de Toolbox geïnstalleerd op een server voor gezamenlijk gebruik onder PDM. Het werkt op mijn computer, maar het lukt me niet om het te installeren , zodat ik het vervolgens bij andere gebruikers thuis kan installeren.
De volgende bestanden worden niet gearchiveerd: TBOX, GZ, INDEZ, DAT en XML
Kunt u mij de procedure uitleggen om de workflow aan te passen en zo deze formaten te kunnen archiveren?
Hallo
U moet beheerdersrechten hebben op EPDM-basis.
In de PDM-tool 'administratie' moeten deze extensies worden gekoppeld aan een workflow. Bij ons een workflow voor 'generieke documenten' die slechts één 'gearchiveerde' status bevat.
Alle documenten met rare extensies die we willen archiveren maar niet beheren, worden via een voorwaarde op de bestandsnaam aan deze workflow gekoppeld.
Bijvoorbeeld: Filepath = %.tbox
Hierdoor komen alle bestanden met 'tbox' als extensie in deze workflow terecht.
Er is een kans van 99% dat u dit soort werk al in uw database hebt (om de basisbestanden van Solidworks te beheren: notities, dimensiemodellen, enz.).
Ik heb een eerste voorwaarde voor deze speciale workflow: Filepath = !=%.sld%
Hierdoor kunt u via deze workflow ALLE soorten bestanden archiveren die geen .sld in hun extensie bevatten (dus ik was net gedwongen om enkele nieuwe extensies toe te voegen die tussen 2014 en 2020 door SW zijn gemaakt)
1 like