Hallo
Simulatie genereert veel bestanden voor een onderzoek
Kent u het nut van elk?
Wat zijn degenen die moeten worden opgeslagen onder epdm om de studie met het gaas en de resultaten te vinden?
Hallo
Simulatie genereert veel bestanden voor een onderzoek
Kent u het nut van elk?
Wat zijn degenen die moeten worden opgeslagen onder epdm om de studie met het gaas en de resultaten te vinden?
Hallo, alleen het .cwr-bestand kan worden gearchiveerd, lijkt mij en het is de belangrijkste (dus je moet erover nadenken om het bij de volgende simu uit te pakken, anders werkt het gaas niet).
Daarna lijkt het mij raadzaam om de simu buiten PDM te doen en de studie pas aan het einde te komen archiveren.
Hallo
Ik geef de voorkeur aan @Domino_Day omdat simulatie veel tussenresultaten genereert in bestanden die aan het eind leeg of nutteloos zijn.
Een klein trucje doe een pak en ga kijken naar de bestanden die bij het CAD-bestand zijn gevoegd, het geeft je een goede indicatie!
Vriendelijke groeten
Hallo
Het nut van het archiveren van simulatiebestanden lijkt mij persoonlijk van weinig belang.
Alle simulatie-informatie (behalve de berekening en resultaten) zit in het onderdeel (of assemblage).
Als u iets moet vinden, hoeft u alleen maar de simulatie opnieuw te starten op de betreffende versie.
Anders blaas je je schijfruimte op...