Kleur Wireframe

Hallo, ik had graag willen weten waarom mijn onderdeel op deze manier wordt weergegeven in mijn assemblage (zie afbeelding)??

Het moet gezegd worden dat ik ooit lang heb gezocht naar dit resultaat, zonder succes... En vandaag, ik wil het niet, maar het verscheen vanzelf:(

Ik heb al mijn stukken in wireframe gezet, alleen deze is in gekleurd wireframe... Ik heb al haar uiterlijkheden weggenomen, maar ze bleef hetzelfde...

Hoe kan ik deze kleur wireframe verwijderen? En trouwens, hoe doe ik het weer aan als ik het nodig heb? :)

Bedankt!

filaire_de_couleur.png
1 like

Hallo

De gemakkelijkste manier om het te verwijderen, is door het uiterlijk van een andere kamer te kopiëren en op die kamer toe te passen!

https://www.google.fr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#q=copier%20ap%5Eparence%20solidworks

1 like

Anders praten ze er hier over:

https://forum.solidworks.com/thread/60013

In de documenteigenschappen, in de sectie "Inpakken", het vak "gebruik de kleur van de sjabloon... " en in de modelweergave (voor onderdelen en assemblage) "Dezelfde kleur toepassen..." "

Of hier:

https://forum.solidworks.com/thread/51339

1 like

Voor mij ruikt het naar een insect....

Ik heb regelmatig display bugs van dit type. Dit gebeurt op grote mengsels. En dat lijkt bij jou het geval te zijn.

Ik weet uw configuratie niet, maar probeer uw station opnieuw op te starten of indien mogelijk een andere te proberen. Daarna als het uit het resort komt. We zeggen het elke keer, maar controleer de stuurprogramma's van de grafische kaart...

Succes.

1 like

Misschien komt het omdat uw onderdeel op assemblageniveau een kleur heeft gekregen. Wijs dus je onderdeel aan , ga naar "Verschijningen" (de 4-kleurenbol), klik op de kleur die aan de assemblage is toegewezen en klik vervolgens op "Uiterlijk verwijderen"

Als dat het niet is , wanneer u uw kamer binnengaat en het in het scherm "Verborgen lijnen verwijderd" plaatst, verschijnt het ook in paars?

Zo ja, ga dan naar Extra/Opties/Documenteigenschappen/Sjabloonweergave/Wireframe/Verborgen lijnen verwijderd. Als het paars/roze is, komt het daar vandaan.

Edit: zeker hetzelfde onderwerp als deze: http://www.lynkoa.com/forum/3d/couleur-trait-en-vue-lignes-cachees-suprimees

screenshot496.jpg
2 likes

Dus toen... Je methode, @Lucas, werkt niet :-( Zelfs door het uiterlijk van een andere kamer te kopiëren...

@Benoit, nee, als ik mijn enige stuk in een regel zet die verborgen verwijderd is, blijft het in het zwart... Ook heb ik in mijn Hulpmiddelen voor opties helemaal niet hetzelfde menu als jij :-/ (CF-afbeelding)

@remrem, ik denk dat het te wijten moet zijn aan een bug, want na verschillende tests kan ik het uiterlijk resetten, het verandert niets, de enige keer dat het verandert, is wanneer ik een ander type scherm terugzet op het gearceerde afbeeldingstype en ik ga terug naar de verwijderde verborgen lijnen dat het weer zwart wordt ... Aan de andere kant, als ik SW opnieuw opstart en ik ga terug naar mijn assemblage en ga terug naar Deleted Hidden Lines, wordt het onderdeel weer roze...

Bizzard, bizzard...

couleurs_du_modele.png

@Joss, en de link die ik http://www.lynkoa.com/forum/3d/couleur-trait-en-vue-lignes-cachees-suprimees gaf, waar @santino zei:

"Ik heb mijn assemblage in de weergave " stoppen in gearceerde modus" gezet, de onderdelen hebben een kleur in dit scherm daar, en alleen in dit scherm daar (elk onafhankelijk geopend onderdeel is grijs), dan heb ik de kleur verwijderd. Bij het terugschakelen naar de weergave " verborgen lijnen verwijderen " waren de lijnen weer zwart. Waarom wordt het niet verwijderd door het verwijderen van de verschijningen in de weergave " verborgen lijnen verwijderen "? Geen idee :-s

Het lijkt me echter nog steeds vreemd, alle andere componenten hebben een kleur (rood, geel, blauw,...) en hun kleur in de weergave " verborgen lijnen verwijderen " is inderdaad zwart.

Ook al lijkt het niet logisch, heb je het geprobeerd?

2 likes

Ja Joss. G ! Het doet hetzelfde met mij bij het wijzigen van de weergavemodus, het wordt normaal.

Deze bug is vaak erg vervelend. Probeer uw weergavestatussen te wijzigen of zelfs te verwijderen.

2 likes

Ja, @Benoit, de vraag is inderdaad dezelfde als de mijne, ik had hem nog niet eerder gevonden, maar eigenlijk deed ik hetzelfde als @santino, behalve dat ik het scherm niet heb verwijderd in "stop in gearceerde modus", ik heb mijn weergave verwijderd in "Verborgen lijnen verwijderd" en ik ben overgeschakeld naar "stop in gearceerde modus" voordat hij terugschakelde naar "Verwijderde verborgen lijnen" en dat was genoeg. Ik denk dat @santino het "stop in gearceerde modus"-display niet hoefde te verwijderen.

Het is inderdaad niet logisch, maar het werkt^^

@remrem, nee, ik kan mijn weergavestatussen niet verwijderen, ik heb er ongeveer tien voor deze vergadering en ik heb ze nodig voor mijn Europarlementariërs... (Trouwens, het is om een weergavestatus te creëren dat ik alles in "Verborgen regels verwijderd" zet)...

Gewoon een rondreis in gearceerd beeld en het werkt?!?  :/

2 likes

Nu, aan wie is het beste antwoord? :-/

Lucas beantwoordde mijn vraag "hoe zet ik deze modus weer aan als ik hem nodig heb", Benoit antwoordde "Hoe verwijder ik deze kleur wireframe" en Remrem antwoordde "Waarom wordt mijn kamer zo weergegeven"...

Haaaa durdur...

@Benoit, ja, behalve dat ik het scherm eerder in de modus "verborgen lijnen verwijderd" heb verwijderd!

Edit: Ik had geprobeerd om gewoon over te schakelen naar "stop in gearceerde modus" net voor en het werkte niet. U moet de weergave van mijn onderdeel in de modus "verborgen lijn verwijderd" wissen voordat u de overstap maakt.

1 like

Voor het beste antwoord maak je een synthese en verplaats je jezelf in het beste antwoord. Moge het nuttig zijn voor de volgende! Wat denk je ?

4 likes

Nou, voor degenen die achterblijven, ik denk dat het niet slecht is, maar soms, als sommigen dat doen, huilen anderen schandaal :-/

Vooral omdat ik nooit genoeg punten zal hebben om een cadeau te kopen, dacht ik dat het leuk was om punten te geven aan degenen die meer kans maken om ze te krijgen?

2 likes

Geen probleem!!

We zullen het je niet kwalijk nemen ;-)

Blij dat ik je een beetje heb geholpen.

Lekker aan het einde van de dag.... Tot de volgende SolidWorks-bug...

1 like

Ok, nou ik doe dit als ik 5 minuten ;)

1 like

Ho pinaise... Ik maakte een ongecontroleerde klik en het viel op jou -_-' mardeeuuu

Wanneer gaan we Lynkoa verbeteren om het beste antwoord te verwijderen? :-(

pfff... Afgemat...

Edit: Ik probeer een verzoek in te dienen bij Clementine om de pb vast te stellen

2 likes

@Joss, "relevante opmerking": http://www.lynkoa.com/groupes/publications/modification-du-workflow-pour-les-questions

2 likes