Ik heb een validatiestroom voor solidworks-bestanden (slddrw, sldasm...) en een office-stroom voor office-bestanden, maar ik zou graag willen dat mijn office-bestanden dezelfde stroom lenen als mijn solidworks-bestanden (solidworks-stromen voor ons) omdat ik master-slave-links heb gemaakt tussen mijn Excel- en slddrw-bestanden en om de link niet te verbreken, moeten de bestanden dezelfde stroom lenen , En wanneer ik mijn tests uitvoer, nemen mijn XLSX-bestanden automatisch de Office-feed over wanneer ik om een statuswijziging vraag.
Ik blijf zoeken in afwachting van iemand die me informeert, bedankt allemaal en een fijne dag!!
Dus of je hebt een vrij eenvoudige configuratie en je moet naar Eigenschap op de workflow gaan en de .doc- en bedrijfsbestanden toevoegen (docx, xls, xlsx, xlsm,..).
Of u moet dezelfde extensies toevoegen aan een bestaande categorie voor SolidWorks-bestanden. Deze categorie wordt aangeroepen door de workflow.
Of voeg een tweede categorie toe aan de werkstroomeigenschappen die de doc-bestanden bevat,... parallel aan de categorie SolidWorks Files.