Hallo, ik heb een tweedelig geheel naast elkaar. Ik voegde materiaal toe aan de eerste die in de tweede ging. Om interferentie te voorkomen, heb ik het tweede deel gewijzigd door materiaal te verwijderen dat identiek is aan de vorige verwijdering. Echter, omdat ik dezelfde bewerkingen op andere verschillende assemblages moet uitvoeren, vraag ik me af of iemand een efficiënte methode weet om het profiel en contraprofiel te hebben door een enkele functie uit te voeren. Bedankt. :)
Hallo
Kunt u ons een zeefdruk van een assemblage sturen met wat u nodig heeft...
Gesloten assemblage. Het doel is om een methode te vinden die ik ook met gietvormen zou kunnen gebruiken. Bedankt.
tenon_mortaise_simple.png
Ja, ik heb het al een keer gebruikt, anders zou ik een herbruikbare functiebibliotheek moeten maken op basis van assemblages.
AC Cobra 427, ik zie dat je het programma goed kent, is het mogelijk om een mechanisch gelast volumelichaam om te zetten in een onderdeel?
Hartelijk dank.
Ja het is mogelijk, kun je me een voorbeeld geven van wat je zou willen?
Ik had graag gezien dat elk deel een op zichzelf staand deel zou zijn om ze als onderdeel te wijzigen. Bedankt.
kader 1.sldprt
Hallo
@ac cobra Kleine opmerking :De 2018 insteekpenfunctie is alleen geldig voor plaatwerk, maar niet voor profieltype volumelichamen of houten stukken die zijn ingebed in insteekpen.
@alpapha3000 zijn het gelaste constructiedelen die je wilt, omdat je bestand begint en het zo doet. Waar is je frame van gemaakt?? In de eerste tekening (post # 3) zag het er niet uit alsof het hout was
Cdlt
Zozo_mp,
Elke carrosserie kan worden omgebouwd tot plaatwerk via de functie Omzetten naar plaatwerk, zelfs als er geen vouw in zit, het is een omweg om toegang te krijgen tot functies die normaal niet beschikbaar zijn.
Bedankt @ Cobra 427
Heel slim
Maar in dit geval, als ik begrijp wat u voorstelt, is het dat het plaatwerk de dikte van het profiel zou zijn, laten we zeggen voor het voorbeeld 100 x 30.
Ik zal proberen om in dit geval te zien hoe het eruit ziet :-)