Hallo
Ik wil graag een lokale snede maken op een STUK
Op deze lokale snede zou ik graag willen dat een element (dat overeenkomt met een functie op mijn FeatureManager van het onderdeel) ongesneden lijkt.
Via de eigenschappen van de lokale sectie kan ik elementen van mijn keuze verbergen en geen secties verwijderen.
Kunt u mij hierover inlichten? Ik weet dat voor een montage geen probleem voor ongesneden elementen, maar binnen hetzelfde onderdeel?
Bedankt
Het is net als bij een klassieke snede, behalve dat u met de rechtermuisknop op uw lokale snede in de boom moet klikken, "Eigenschappen" en vervolgens "Omvang van de snede" moet selecteren en u de elementen selecteert die u ongesneden wilt weergeven.
1 like
Hallo
U moet de eigenschap "IsFastener" gebruiken die u op 1 hebt ingesteld voor de componenten die u wilt uitsluiten van uw lokale snede. Vervolgens bewerk je de functie van je lokale snede en vink je "Schroeven uitsluiten" aan. Dit heeft tot gevolg dat alle componenten met deze eigenschap =1 worden uitgesloten. Als de eigenschap 0 is, wordt het onderdeel afgesneden.
Vriendelijke groeten
1 like
@Antho klopt ook, maar in dit geval moet je eerst de lokale snede doen en dan naar de eigenschappen van de lokale snede gaan.
1 like
Hallo
Of u kunt een configuratie maken met een plan en een schets maken zoals u wilt, er vervolgens op klikken en een sectie maken.
1 like
Ja inderdaad, mijn vraag betreft een deel. Dus ik zie niet in hoe ik de isfastener op een bepaalde functie moet toepassen
1 like