Hoe de site werkt

Sorry, maar ik neem al vele jaren deel aan debatten op forums.

Maar hier, bij deze, geef ik toe dat ik mijn Latijn ben kwijtgeraakt...

Geen "Reply" knop, ook al kreeg ik 2 reacties op mijn eerste bericht.

Geen knop om een afbeelding of iets anders in te voegen...

Ik moet "" zijn, maar ik zou het graag willen begrijpen...

PS: Met dank aan de redactie van de 2 antwoorden...

1 like

Welke browser gebruik je? Chrome wordt sterk aanbevolen voor de FOFO

Als je een vraag stelt, moet je je ook abonneren om te ontvangen

een melding van een nieuw bericht op de feed (envelop naast de ?) linksboven

Je hebt antwoorden Je kunt ook zelf antwoorden Blauwe rechthoek antwoord

-In discussiethreads
Dit antwoord loste mijn probleem op en levert 30 punten op voor de poster van het antwoord
Als je de vraag zelf oplost via je antwoord, levert het je geen punten op
De + 1 levert 10 punten op als het antwoord je heeft geholpen bij je zoektocht
De -1 brengt niets en brengt in theorie niets goeds op de vraag

-TUTORIAL
U kunt tutorials downloaden (tabblad zelfstudie of (apps, tutorials en trainingen))
Om opmerkingen te maken, is dit het vak onder de tutorial op de pagina van de genoemde tutorial
Om het op te merken, het zijn de sterren

Als u het nummer naar wens kiest, verdient u 10 voor de poster van de tutorial

Dat is het, het is heel eenvoudig, het is een traditie, het stelt de andere leden in staat om deze tutorial te evalueren

en verdient punten voor beloningen (zie tabblad Beloningen)

Na X punten krijg je een cadeau

Hier weet u alles over de gewoonten en gebruiken van de site
Je kunt zoveel vragen stellen als je wilt
Door iemand te volgen, kun je al deze interventies op de FOFO zien

Goedenavond @+ ;-)

4 likes

Bosoir,

Ik heb ook een vraag in uitvoering, hier is hoe het te doen.

Om te antwoorden heb je een pictogram 'Antwoord rechtsonder in je vraag, en als je een afbeelding onder het kader van je antwoord wilt invoegen, is er een pictogram "kies een bestand", kijk naar de afbeelding die ik heb ingevoegd, aan de andere kant is het klein, sorry.

Mathieu

sans_titre.png

Ter info: ik heb ook een tutorial gemaakt om de vraag te sluiten:

Ga kijken voor het geval dat.

http://www.lynkoa.com/tutos/cloturer-une-question

Mathieu

3 likes

Goedenavond Viking en welkom in Lynkoa!

Ik ben Clémentine, de community manager van de site. Ik zorg voor het animeren van de community.

Met dank aan gt22 en Mathieu (die trouwe en zeer actieve leden zijn) voor hun antwoorden;)

U vindt al uw antwoorden op de "Help"-pagina van de site  :

Zie: http://www.lynkoa.com/aide 

Er zijn verklarende video's over hoe de site werkt.

Als u vragen heeft, kunt u deze stellen in deze groep:

http://www.lynkoa.com/groupes/support-lynkoa

Als je een probleem hebt, kun je dit hier melden:

http://www.lynkoa.com/groupes/signaler-un-probl%C3%A8me-sur-lynkoa

Zoals gt22 aangeeft, is er wel degelijk een puntensysteem. Als je erg actief bent op de site, verdien je punten en kun je jezelf aan het einde een leuk cadeau geven. Kijk hier voor meer info:

Zie: http://www.lynkoa.com/boutique-cadeaux 

Er is ook een challenge gedeelte, je kunt meedoen door je creaties te posten. Winnaars winnen punten, geschenken of geldprijzen, zie hier:

http://www.lynkoa.com/challenges

Op Lynkoa vindt u ook ledengroepen, nieuws over CAD, de 3D-onderdelencatalogi van Traceparts, een winkel...

Alles is gespecificeerd in onze presentatievideo die te zien is door HIER te klikken

Neem gerust contact met me op als je vragen hebt.

Veel plezier met je ontdekking van Lynkoa, tot ziens:)

Clementine

5 likes

Persoonlijk vind ik deze site veel praktischer en gastvrijer dan andere forums.

Maar je moet natuurlijk wel wennen aan de net even andere manier van werken

4 likes

@Tomalam:

Verwelkomen oké, maar praktisch, ik ben het niet echt met je eens.

Het feit dat je je moet abonneren op je eigen vraag, vind ik niet praktisch.

Hetzelfde geldt voor een vraag die werd beantwoord.

Het is onmogelijk om een groep of een nieuwsitem te volgen zonder de betreffende artikelen voortdurend onder de loep te nemen.

Persoonlijk vind ik het niet heel praktisch, maar het is wel een heel persoonlijke mening.

3 likes

Ik ben het eens met de mening van Pascal, ik vind de bediening niet erg intuïtief, maar de kwaliteit van de antwoorden doet je dit kleine detail vergeten!

Fijne dag allemaal

3 likes

Ik ben dus geen fan van forums (dus niet geformatteerd) en dus vind ik het erg intuïtief. De strakke interface past perfect bij mij.

Wat de kwaliteit van de antwoorden betreft, denk ik dat we het daar allemaal over eens zijn.

3 likes

Ik ben het volledig eens met @Pascal en @hospital

Er moet veel werk worden gemaakt van de FOFO

1. Door live beelden in de feed te plaatsen, kunt u de onderwerpen beter begrijpen
  2. Video's plaatsen
  3. dom om gedwongen te worden zich te abonneren op je eigen vragen
  4. Hetzelfde geldt voor de groepen
  5. een directe link naar het nieuwe antwoord op de ontvangen berichten

en ik heb er nog een heleboel meer.................. enz... enz... enz.......................

@+ ;-)

Ok Pascal, behalve dat ik me abonneerde op zijn eigen vraag, kreeg ik altijd een melding zonder me te abonneren op mijn vraag. Misschien een probleem met de instelling (zie afbeelding)

notification.png
2 likes

Natuurlijk missen we voor notificaties en mail opties, maar er moet nog een hoop wijzigingen doorgevoerd worden! Is dat niet @Clémentine?

Het is waar dat sommige voorstellen onbeantwoord zijn gebleven, maar omdat er niet veel mobilisatie was voor bepaalde onderwerpen!

Het was trouwens niet de bedoeling dat er in april een grote evolutie van de site zou zijn?

2 likes

Hallo

Ik had geen specifieke problemen op het forum.

Ik zag altijd bij de eerste poging welke knoppen ik moest indrukken.

Daarna is het waar dat de ergonomie niet aan de top staat.

Het is bijvoorbeeld onmogelijk om te zien of er een nieuw antwoord is gegeven op een onderwerp.

(Het onderwerp kan vetgedrukt worden weergegeven of naar de bovenkant van de lijst worden verplaatst)

Voor een bespreking van meerdere pagina's is het onmogelijk om direct naar het einde te gaan. Je moet de 1e pagina openen, onderaan eindigen en op de laatste pagina klikken.

Ik kan ook begrijpen dat de antwoordknop die onder de eerste vraag blijft staan storend kan zijn.

Maar hé, je raakt eraan gewend, je gaat ermee om en je moet de kans krijgen om beter te worden.

S.B

ps: Ik heb het niet over de kwaliteit van de antwoorden, al genoemd.

1 like

@gt22

Toch geeft hij toe dat Lynkoa's overall vrij positief is. Anders zou je geen topbijdrager zijn met meer dan 1000 reacties en zouden we geen 5000 reacties verzamelen op de TOP 10! Nee? Ja, er moeten details worden geregeld, maar laten we Team Lynkoa het voordeel van de twijfel geven. We twijfelen er niet aan dat ze naar onze opmerkingen luisteren!

Het beeld zou zo somber zijn, er zou niet zo'n dynamiek zijn in slechts 1 jaar!

3 likes

@ Benoit

Ik herhaal alleen op de draad de onderwerpen die al zijn ontwikkeld over de verbeteringen van de FOFO

natuurlijk is de fofo geweldig, zeer responsief, scherp en zeer PRO

@+ ;-)

1 like

Kleine steen in het bouwwerk: de werking is zeer goed en we kunnen de kwaliteit van de antwoorden niet in twijfel trekken, daar zijn we het allemaal over eens.

Daarna is het niet eenvoudig om een omgeving te creëren die zoveel deelnemers volledig kan bevallen.

Ondanks het community-aspect vind ik Lynkoa niet echt een forum, in ieder geval ziet de algemene presentatie er niet zo uit. Ik heb actief deelgenomen aan verschillende andere forums en ik geef toe dat Lynkoa gewoontes opschudt, maar uiteindelijk heel intuïtief is.

Je moet het systeem van vragen / groepen, enz. begrijpen, maar als je het eenmaal hebt verworven, is het een fluitje van een cent.

Nog steeds een klein probleem met de "zoek" -functie, ook al denk ik dat het veel is verbeterd, maar je moet kritiek vinden, hè? :)

3 likes

Hoi allemaal

Dank u voor uw mening. We noteren al uw upgradeverzoeken die worden gerapporteerd in de groep "Verbetering".

Maar houd er rekening mee dat Lynkoa pas 1 jaar oud is en dat het een sociaal netwerk is (geen forum). Zelfs als gt22 blijft praten over de "fofo" ;) 

We zijn ons ervan bewust dat er veel veranderingen moeten worden doorgevoerd. Ook in onze kantoren stromen de ideeën elke dag binnen! We hebben echter geen uitbreidbaar budget en het ontwikkelen van nieuwe functies is erg duur. We hebben ervoor gekozen om onze leden te belonen, het is voor ons ook een budget.

Elke site die net begint, heeft zijn deel van bugs en evoluties om over na te denken. Voor degenen die Facebook in het begin kenden, was het heel anders dan vandaag... met bugs etc. Bij Lynkoa hebben we geen honderden, of zelfs duizenden, ontwikkelaars tot onze dienst... Vandaar het wachten op de nieuwe functies.

We doen ons best om aan uw verwachtingen te voldoen. Namens het team vraag ik u geduld te hebben en vooral de site in leven te blijven houden zoals u dat doet. Hoe meer leden we hebben, hoe meer de site zal groeien en hoe meer het zal hopen zijn budget te ontwikkelen.

Van uw kant, aarzel niet om te sponsoren, vrienden, kennissen, voormalige collega's...

Bedankt allemaal, en tot ziens  !

PS: er komt verandering, een beetje meer geduld:)

2 likes

Nou, dan is er het geval van de CM, het was veel beter met Yves...

Natuurlijk maak ik een grapje Clementine!! (een klein vleugje humor in deze wereld van PROS, het voelt soms goed:)

3 likes

Bedankt jose-accessa :((

;-)

1 like

Wel yes@Clémentine

We hebben vertrouwen in Team Lynkoa, dit alles zal blijven evolueren maar het is al niet zo erg!!

1 like