Ik ontwierp een interface-onderdeel direct in een assemblage. Ik wil nu gaten in een andere assemblage herstellen en solidworks verbiedt me dat te doen.
Bovendien, ondanks het feit dat alle bestanden open zijn, toen ik de naam van het assembly 1-bestand veranderde (proto-ref naar seriële ref), wijst de relatie van het onderdeel nog steeds naar de proto-ref.
Het onderwerp externe scheidsrechters is altijd moeilijk om mee om te gaan. Maar als u meerdere contexten wilt hebben, begint u met het controleren van deze systeemopties:
Behoefte: Sta het maken van externe onderdeelnummers toe aan het model Type onderdeelcomponent: elk onderdeel Voor de context moet het worden gezien volgens uw manier van werken en het structureren van uw constructies.
Het wijzigen van de " Aanduiding " van een assemblage of onderdeel mag de relatie met andere componenten niet veranderen. Alleen het hernoemen van de bestanden kan dit effect hebben.
Om de relaties tussen uw elementen in de assemblage te controleren en ze eventueel naar andere bestanden of locaties te verwijzen: => Open het menu (Solidworks) en klik vervolgens, wijzend naar uw assemblage, op Referenties...
Tot slot, om gaten uit een andere assemblage te " halen , moet u ervoor zorgen dat u zich in de modus Opgelost bevindt... en zelfs dan is het mogelijk dat Solidworks een beetje terughoudend is om de functie te dupliceren naar uw nieuwe onderdeel.
Vriendelijke groeten
Opmerking: Ik raad je aan om zoveel mogelijk niet te veel gebruik te maken van externe referenties... " Ok " tijdens de fase " onderzoek/ontwerp ", maar vergeet niet om ze zo snel mogelijk te verwijderen (of op zijn minst te vergrendelen)...
Welkom @Maclane Ik zou graag gebruik willen maken van uw tussenkomst om te vragen of het mogelijk is om de naam van het bestand waarnaar wordt verwezen in een assembly direct te wijzigen, in plaats van alleen het pad, bijvoorbeeld als we het hernoemd hebben, of om het te veranderen.
Edit: Ha ik ben dom, klik gewoon op de 1e kolom om het te bewerken.