Hallo, ik kan niet vinden hoe ik mijn basiskaarten in alfabetische volgorde kan plaatsen in solidworks.
Laat het me uitleggen: wanneer ik een nieuw document maak en ik kies een van mijn tekeningen, wordt het geopend met een solidworks-venster met de naam "Grootte/Formaat van de basiskaart". In deze zijn mijn achtergronden niet in orde.
Opgemerkt moet worden dat bij de andere computers op kantoor mijn basiskaarten in alfabetische volgorde staan, evenals in Windows-verkenners op alle pc's.
Heeft u een oplossing? Ik keek, maar ik ben te beginner.
fenetre.jpg
Het is niet gemakkelijk te beantwoorden, want ik heb dit nog nooit gezien en ik kan het probleem niet reproduceren.
2 likes
Hallo
in ieder geval waarom niet 1,2,3 etc voor
1-MGA.....
2-MGA...
3-MGA.....
Moge de kracht met je zijn.
2 likes
Een trucje is om de term (ISO) tussen haakjes in de naam van de basiskaart te zetten. Door "Toon alleen standaardformaten" aan te vinken, zou u alleen de namen met ISO moeten weergeven. Misschien zijn ze wel in orde?!
3 likes
Hallo, sorry voor de vertraging in reactie, maar ik was in de maak. Bedankt voor je antwoorden, maar niets verandert mijn probleem.
Ik neem contact op met de hotline en ik houd je op de hoogte.
2 likes
De zorg komt gewoon van de volgorde waarin ik mijn basiskaarten heb gemaakt. Er is op dit moment geen oplossing. Ik zou een verzoek moeten openen bij Dassault.
In ieder geval bedankt voor je hulp.
Hallo
Hetzelfde probleem voor SW2022.
Ik omzeilde het door de basiskaarten naar een andere map te verplaatsen, ze alfabetisch te sorteren en ze vervolgens een voor een naar de originele map te kopiëren. Net als bij het kopiëren naar een nieuwe aanmaakdatum, omzeilt dit het probleem. Het nadeel is dat je elke keer opnieuw moet beginnen als je een nieuwe basiskaart maakt...
Het proces is ook van toepassing op documentsjablonen.