Met SheetMetalManufacturing probeer ik van elk ongevouwen plaatwerk een tekening te genereren, gesorteerd op plaatdikte, met een specifieke basismap.
Echter, met de optie " Groepsaanzichten op dikte/materiaal op meerdere vellen in één bestand ", is er geen achtergrondplan. Terwijl bij de andere ingevinkte opties ("Groepsweergaven in een enkel bestand " of "Groepeer aanzichten op dikte/materiaal over meerdere bestanden ") de specifieke basiskaart volgt.
Heeft u de oplossing om de basiskaartweergave met de optie " Groepsweergaven op dikte/materiaal op meerdere vellen in één bestand " aangevinkt te maken?
Allereerst welkom op ons forum waar ik hoop dat je antwoorden op je vragen zult vinden. Ik zie ook dat uw bedrijf een zeer specifieke activiteit heeft op het gebied van de veiligheid van het valrisico en alles wat met loopbruggen te maken heeft, enz...
Ik hoop dat u ons van tijd tot tijd komt opzoeken om ons uw expertise te brengen over deze onderwerpen die niet zo eenvoudig zijn als ze lijken, omdat de inspanningen tijdens de val formidabel zijn.
De gemeenschap is vooral rijk aan de bijdragen van iedereen. (kun je je profiel een beetje uitbreiden)
Tijdens deze feestelijke periodes zullen we geduld moeten hebben omdat veel van onze "MY's" op vakantie zijn (sommigen hebben de trein genomen, ik weet niet of we ze op tijd weer zullen zien)
Inderdaad, ik reproduceer het probleem goed. Ik heb een verbeteringsverzoek geopend voor dit probleem:
R&Dmy - Anomalie #162615
De optie "Aanzichten groeperen op dikte/materiaal op meerdere vellen in één bestand" haalt de basiskaart van de tekensjabloon niet op
Kunt u mij uw e-mailadres en naam sturen om u bij het verzoek te voegen.
Helaas is er geen oplossing direct op SheetMetalManufacturing. Zodra de plannen echter met SheetMetal zijn gegenereerd, kunt u de integratietool gebruiken om de gewenste basiskaart toe te voegen.