@benoit.lf de tutorial helpt me niet veel Dank je toch
@gt22Ja, ik heb het al gelezen en het heeft me gisteren gediend ;) In ieder geval bedankt
@BATCH123! Ja, maar ik zou graag willen dat alle code die naar deze eigenschap verwijst, in de d-cartridge van het RP-type van $ :P wordt geplaatst... enz. Het lijkt mij dat het de zijne is
Dat wil zeggen dezelfde code als degene die ik je vertel, maar verwijzend naar die van het tekendocument, dat wil zeggen de schaal van de tekening enz...
Heb bijvoorbeeld in de cartridge een dikke lijn, niet zoals die van een schets, weet je?
Ok dank je wel ;)
Ik had het over het projectiesymbool, ik kan het niet vinden. Maar het is ook goed om te weten wat je me hebt verteld
Om het proces te vergemakkelijken, definieert u, nadat u de vorm aan de cartouche hebt gegeven, anotaties en wijst u deze een hyperlink toe die verwijst naar het geopende document waarin de eigenschappen voorkomen.
Maar als de eigenschappen van de onderdelen niet correct zijn, heeft het geen zin om de $PRPSHEET:{desired property} te zetten. in direct schrijven.
Voor mijn plannen heb ik al het part.prdot ingevuld dat als voorbeeld dient, en toen kon ik met het eerste model mijn automatische tekeningen maken.
Als je meer dan 500 onderdelen opnieuw moet doen, wordt het leuk, maar ik denk dat batchproperty kan helpen bij de conversie in aantal
$PRP:"NOMPRP" geeft toegang tot het eigendom van het document, dus van de tekening, bijvoorbeeld: $PRP:"SW-Sheet Format Size" voor A4, A3, A2 tekst...
$PRPSHEET:"PRPname" om een eigenschap uit de 3D op te halen
$PRPVIEW:"PRPNAME" wanneer de notitie is gekoppeld aan een weergave, stelt u in staat om de eigenschappen van het 3D-document dat zich in de weergave bevindt, op te halen
$PRPMODEL: "PRPNAME" in het geval van een assemblageweergave, stelt u in staat om de eigenschappen op te halen van het model waaraan de notitie is gekoppeld (notitie met bijlageregel of ballon).
Ik heb een screenshot geplaatst voor een eenvoudige selectie van eigenschappen... nu begrijp ik de vraag misschien niet omdat het antwoord op al door andere mensen is gegeven...
De dikte is gewijzigd: het beste wat u kunt doen is om de werkbalk "Lijnformaat" te laten verschijnen en als het de dikte in mm is... het staat in de documenteigenschappen "Extra/Opties", tabblad "Documenteigenschappen", "Lijndikte".
De afbeeldingen: Het is een beetje ingewikkeld om hier uit te leggen zonder een tutorial, de beste manier om er zeker van te zijn dat u het verzoek begrijpt en het verzoek beantwoordt en de hotline belt... In sommige gevallen is de manipe... bizar-_-
De Europese projectie: het symbool bestaat niet... het moet worden getekend.
De omtrek van het vel met de markeringen: zoals hierboven, moet je het tekenen en aantekeningen maken...