Formaat ping (png)?

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een solidworks-plan om te zetten naar  ping (png) formaat??

Ja, gewoon opslaan als en het png-formaat kiezen. (Draagbare netwerkafbeeldingen)

Afbeelding weergeven

png.png
5 likes

Bedankt Bart, maar volgens je screenshot is het een 3D, ik stel de vraag voor een plan, en bovendien biedt solid me geen png aan, noch voor 3D, noch voor 2D.

Ik ben op 2012, is dat ook voor jou het geval?

Bedankt

Het werkt ook aan een tekening.

Het is 2014, maar ik zie niet in waarom 2012 het niet zou doen.

Anders moet je overschakelen naar jpg en het vervolgens opslaan in png via verf of andere.

Of zeefdruk. Maar ik vind het raar dat Sw je dit standaardformaat niet aanbiedt.

2 likes

Ja, ik begrijp het ook niet, maar het is het geval, bedankt voor je antwoord, ik wilde de passage in jpeg-formaat als laatste redmiddel gebruiken, maar ik denk dat ik de keuze niet ga maken.

A+

capture_solid.png

En door Edrawing te doorlopen?

Logischerwijs heb je de mogelijkheid om op te slaan in png

Het werkt inderdaad door edrawing maar ik vraag me af waarom mijn klant dit formaat wil, de kwaliteit is erg matig.

Bedankt voor je hulp Bart, succes.

1 like

We hebben de mogelijkheid om de kwaliteit te reguleren, lijkt mij.

Er is een keuzevak naast Opslaan bij het kiezen van het formaat.

Ja, raar je klant...^^

Geen dank!

Hallo

Het enige wat u hoeft te doen is bijvoorbeeld de gratis PDFCreator-software te installeren en vervolgens de MEP af te drukken in het gewenste formaat (PDF, Jpg, png,...) en die met een configureerbare weergave. Dit geeft onberispelijke beelden.

Vriendelijke groeten

5 likes

Dus wat PNG betreft, gaven mijn collega's het antwoord, het waarom PNG is vaak wanneer je een document in Word integreert, en het PNG-formaat is gemakkelijker om mee te werken

2 likes