Hallo
Ja @sbadenis , dat is precies wat ik bedoelde. Ik heb niet alle dwg-bestanden gecontroleerd, maar de drie bestanden die door @francis_2 zijn verstrekt, zijn betrokken, dus ik denk dat de anderen ook.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ja @sbadenis , dat is precies wat ik bedoelde. Ik heb niet alle dwg-bestanden gecontroleerd, maar de drie bestanden die door @francis_2 zijn verstrekt, zijn betrokken, dus ik denk dat de anderen ook.
Vriendelijke groeten
Bedankt voor de uitleg vrienden, zou je een printscreen voor me willen hebben om te realiseren, want op ITEM, Rexroth-profielen, kom ik dit type pb niet tegen.
Waarom zouden lijnen elkaar overlappen, tenzij de DWG in het begin waardeloos is (mysterie)
Ik vind het leuk om het ongeluk van sommigen te begrijpen, maakt de toekomstige kennis van anderen ;-)
Vriendelijke groeten
Voorbeeld 1:
SW houdt niet van een gewone muur op een gelast constructieprofiel:
U moet een dubbele lijn plaatsen met een tussenruimte van één of 2 tienden of deze lijn verwijderen.
Hallo @sbadenis
Dank u voor uw zeer expliciete voorbeeld.
Maar hoe dan ook, ik begrijp niet waarom er deze twee lijnen zijn, aangezien er niet zoiets bestaat als geëxtrudeerde of getrokken profielen, misschien vanwege een andere productiemethode voor gelamineerde profielen????
Nou, het is in ieder geval interessant om dat te weten en het is in lijn met het populaire gezegde "de duivel zit in de details".
Dank je wel fortiches ;-) ;-) ;-)
Vriendelijke groeten
PS: gisteren ontdekte ik weer een SW allergie ;-)
Hallo allemaal,
Bedankt voor je hulp, ik heb de profielen een voor een opnieuw gemaakt voor de meest gebruikte door mijn bedrijf, maar ik heb nog een beetje te doen(150) :-)
Nogmaals bedankt en veel succes
Ik sluit het onderwerp