Zorg voor dezelfde positie van een weergave in meerdere lay-outs

Hallo

Ik heb een plattegrond van een kamer met meerdere pagina's.
Ik moet een dxf per pagina maken om naar onze onderaannemers te sturen voor productie
Als ik mijn dxf open die ter verificatie is gemaakt, hebben ze niet dezelfde oorsprong.
Dit probleem is normaal omdat mijn weergaven willekeurig zijn gerangschikt op mijn verschillende pagina's.

Mijn vraag:

Hoe positioneer ik mijn weergaven op een herhaalbare manier, zodat ze allemaal op dezelfde plaats op mijn lay-out staan.

Ter informatie, mijn deel is een hybride en mijn verschillende pagina's komen overeen met mijn verschillende lagen van mijn hybride.

Bij voorbaat dank

Vriendelijke groeten

Hallo

Ctrl + c / Ctrl + v van de bladeren in de boom en verberg de assemblagelichamen indien nodig.

Het verbergen van de lichamen van de weergaven (klik met de rechtermuisknop op het lichaam) is niet associatief met de boom (verbergen / tonen), althans niet voor mij, maar het stelt je in staat om de bovenliggende weergave te wijzigen zonder de kindweergave te wijzigen, aan de andere kant, afgezien van de Ctrl + Z niet mogelijk om de lichamen opnieuw weer te geven.

1 like

Normaal gesproken heeft u toegang tot de lijst met "verborgen lichamen" door met de rechtermuisknop op de weergave te klikken,

Tabblad "Lichaam verbergen/tonen"

Anders, een andere mogelijkheid:

Poseer een weergave (met alle lichamen), gebruik het principe van kopiëren en plakken van het blad (of de weergave)

Selecteer vervolgens in een weergave de weergave, in het paneel aan de linkerkant,

Klik op "Body Selection" en kies wat je wilt laten zien.

LOL, ik werd voor de gek gehouden (het sorteren van het forum laatste activiteit een beetje buggy),

Ik had de datum van de vraag niet gezien...

MDR

1 like