Ik wil graag een samenstelling maken om mee naar huis te nemen van mijn (zeer grote) hoofdassemblage.
Omdat er veel submappen zijn, wil ik de hele structuur van de mappen behouden om te voorkomen dat alles door elkaar wordt gehaald.
Dit is waar het ingewikkeld wordt. Ik heb het vinkje in het vakje Enkele map (plat) uitgehaald, maar in plaats van de hele boomstructuur te behouden, bewaar ik alleen de laatste mappen waarin de Solidworks-elementen zich bevinden.
Ik heb op internet gezocht, op de SW2017-versie, zou je de keuze moeten hebben tussen 3 modi: "Enkele map (plat)", "Afvlakken tot een minimum aan mappen" of "Alle mappenstructuur behouden". Deze 3 modi verschijnen niet op mijn compositievenster om mee naar huis te nemen, zie bijgevoegde afbeelding.
Ik begrijp niet waarom Solidworks niet de hele boom van submappen voor mij wil bewaren.
Mis ik een SW-module? Is mijn assemblage te groot? Zijn mijn paden te lang?
Hetzelfde als y.pacquelet, ik heb niet de 3 keuzes met SW2017 SP3.0
Wat ik niet begrijp, is dat zelfs als het me niet de 3 keuzes van structuur biedt, het logischerwijs dezelfde structuur zou moeten behouden wanneer het vakje voor één map is uitgeschakeld!