PDF-generatie, bestandsnaamgeving

Hallo

Dat is het, mijn kleine probleem met het genereren van een PDF-bestand.

Ik wil graag een aaneenschakeling van verschillende variabelen doen, maar ik heb niet de mogelijkheid om mijn variabelen te kiezen.

Bijgevoegd zijn screenshots.

Bij voorbaat dank

pdf_standard.jpg

Hallo, zou het niet met de knop "geavanceerde scriptoptie" onderaan zijn?

Er is inderdaad een scrip, maar mijn kennis is beperkt in VBA- of Cbasic-code (om je te vertellen dat ik niet eens weet hoe ik het correct moet identificeren).

Dus ik zit nog steeds met mijn probleem.

Als je op het kleine pijltje rechts van de bestandsnaam klikt heb je toegang tot een bepaald aantal variabelen (inclusief het versienummer....). Aan de andere kant blijft het beperkt (niet mogelijk om een variabele te plaatsen die je bijvoorbeeld hebt gemaakt).

Het schrijven van een script kan het probleem omzeilen (maar het is niet eens zeker).

Wees voorzichtig met het veld "revisie van het bronbestand": als u in uw workflow een versie van een bestand kunt maken die geen revisie is (dit is ons geval), kan het zijn dat het revisienummer leeg is (wat niet echt praktisch is voor archivering) (bijv. bestandsversie 15 / Rev A -> versie 16 (zonder revisieverhoging) -> 17 / Rev B, De naam van de versie 16 PDF heeft een lege waarde voor het veld "Revisie van bronbestand".