Beheer van dubbele schermen op SW

Dus dat klopt, het belangrijkste voor u is niet om de reflectie op het probleem te bevorderen (vooral wanneer u helppagina's bijvoegt), maar om antwoorden te plaatsen die mogelijk als betere antwoorden moeten worden geselecteerd. De jacht op punten, niet op wederzijdse hulp!

Het is een onderwerp waar geen einde aan komt en het moest ook zo uitpakken met de nieuwe puntenschaal!

:/

2 likes

Ik kom er gewoon langs...

Om maar te zeggen dat ik het niet helemaal met je eens ben @Lucas. Iemand die niet weet waar maccro's goed in zijn, heeft kant-en-klare code nodig die al goed werkt om deze stap voor stap op te splitsen en elke opdrachtregel te analyseren om beter te begrijpen hoe je erin geslaagd bent om deze in te stellen.

Persoonlijk leer ik daar het beste van. Daarna zullen er natuurlijk altijd mensen zijn die je code overnemen en als het werkt, zullen ze niet verder zoeken... Maar over het algemeen gaan ze niet lang mee.

Kort. Ik ben weer vertrokken!

Cdt

Joss

2 likes

Ik zie niet in hoe het willen van geschenken en het helpen van mensen tegenstrijdig is!

Ik ben hier niet alleen voor de geschenken, maar het is een onmiskenbaar pluspunt dat je motiveert om de tijd te nemen om mensen te helpen!

Brengt u zoveel tijd door op alle andere CAD-forums op het web?

Het lijkt mij dat u, zoals veel mensen, deel uitmaakte van het protest toen de puntenschaal werd gewijzigd. Dus daar ben je ook in geïnteresseerd?

Daarna, zoals ik al zei, is het kiezen van het beste antwoord op deze vraag in het bijzonder een kwestie van standpunt.

@.PL @Lucas P @Lucas PRIEUR

Het beantwoorden en verzamelen van antwoorden zijn niet tegenstrijdig, wat ik betreur is dat we op de eerste plaats komen voor de prijzen. Ik kom dit zeggen als we zien dat u bijna alle vragen via internetlinks beantwoordt, in minder dan 2 minuten en zonder noodzakelijkerwijs het onderwerp te kennen. Iets wat je nog niet eerder deed, zeker niet in die mate!

Tot op heden ben ik alleen geregistreerd op Lynkoa voor CAD-vragen. Ik kwam hier om mijn kennis van SW/EPDM en werkwijzen te delen ,... En trouwens, ik leer ook heel veel. In eerste instantie zonder enige pretentie van een beloning, gewoon omdat ik was benaderd, en ik waardeerde de vaardigheden en professionaliteit van Axemble, en vooral van zijn medewerkers, in hun vakgebied. Maar ik denk er inderdaad aan om me ergens anders in te schrijven, SolidAgora lijkt een alternatief. Vooral voor vragen. En ik zou me er in dezelfde verhoudingen voor inzetten.

Wat betreft de betwisting van de punten, is het noodzakelijk om in de context te recenstueren: verandering van schaal zonder voorafgaande waarschuwing, uitleg van het waarom en hoe enkele dagen later. Toen ik de uitleg kreeg, heb ik het op een laag vuur gezet! Zolang ik weg was van de grote prijzen, was ik niet zo geïnteresseerd, maar als de wortel binnen handbereik is en hij naar ons wordt teruggeduwd, leek het niet erg FairPlay. Nu weten we dat er blijkbaar echte redenen zijn .

Wat betreft de selectie van het beste antwoord, wat ik betreur van andere vragen, is dat mensen komen vragen wat de kleur is van het witte paard van Henri IV en dat ze het beste antwoord geven dat de prijs van het stokbrood is gestegen tot 1€ :/ De persoon die op zoek is naar de kleur van het paard, zal niet geavanceerd zijn om de prijs van brood te kennen.

En dus ging mijn geschil ook over dit punt: vroeger was er een verhouding van 1/3 voor +1/beste antwoord. Als de gemeenschap hielp, konden ze worden beloond voor hun eerlijke bijdrage. Vandaag op 1/40 zullen degenen die komen om hun bijdrage te leveren niet veel winnen , behalve misschien dank. Vandaag gaf ik je 5 punten, gisteren zou je er 50 hebben gehad! Maar dat is niet degene waarmee je het moet zien!

:)

3 likes