Tenzij u een maximale verdeling aan een andere toepassing (prioriteitsgraad) hebt toegewezen, wijst Windows, ongeacht de versie, dynamisch geheugen toe aan actieve programma's. GPO's (Policy object groups) kunnen echter, afhankelijk van hoe ze worden gebruikt, deze dynamische toewijzing wijzigen (vooral met Windows Server) Wat me opviel is dat SW zichzelf met geweld ruimtes en prioriteitsgraden toekent (volgens het principe, als hij voor twee heeft, zijn er meestal geen voor mij), wat betekent dat wanneer sommige programma's heel weinig of helemaal geen bronnen voor de andere programma's draaien. Dat gezegd hebbende, 24 Giga is niet veel vergeleken met wat wordt aanbevolen door SW. Als je een idee wilt hebben van de geheugenbronnen, moet je met de taakbeheerder kijken naar de processen in het geheugen (Je zult zien dat je gemiddeld 40% of meer hebt die al buiten SW worden gebruikt, wat al 356 Giga is.). Dit is zonder rekening te houden met het beschikbare virtuele geheugen. Bovendien is het niet uitgesloten dat de solidworks-programmeur iets plaatst dat naar het geheugen kijkt en dit vergelijkt met de maximaal aanbevolen waarde, dus zo niet = ze geven een bericht weer aan de.
Andere punten, afgezien van het bericht "bewaak bronnen", kun je normaal werken of loopt het vast zoals de kombuisslaven.
Als u niet wordt vertraagd, ongeacht de hoeveelheid RAM, kunt u het bericht "bronnen bewaken" wijzigen of verwijderen (het volgende wordt gedaan vanaf het W10 Pro-station voor één station) Onderaan je scherm (in principe aan de rechterkant eu voor de datum) heb je een klein icoontje "resource monitor" ==) Klik er met de linkermuisknop op ==> verschijnt er een bericht ==> als je met de cursor over het bericht beweegt verschijnt er een klein "parameter" icoontje en daar heb je twee keuzes 1°) alle meldingen deactiveren (wat hetzelfde is als tegen Vindoze zeggen: ga naar het hondenhok en stop met ze voor ons te breken), of 2° ) u toegang krijgt tot de "meldingsinstellingen"
Tenzij u zelf een geïnformeerde computerwetenschapper bent en dagelijks in deze omgeving werkt, raad ik u aan om contact op te nemen met uw computerwetenschapper en vooral met degene die verantwoordelijk is voor de PDM-server. Het middel zou niet erger moeten zijn dan de kwaal ;-)
Hallo bedankt voor je antwoorden, hier is een van de berichten die ik heb (zie bijgevoegd bestand.
Ik geef aan dat dit bericht wordt weergegeven wanneer ik 8 GB RAM heb gebruikt terwijl mijn pc 16 GB RAM heeft.
Ik heb nog een bericht dat van tijd tot tijd ingrijpt op het stuurprogramma van mijn grafische kaart, maar sinds mijn bericht heb ik het niet meer, dus ik kan geen screenshot voor je maken.