Hallo allemaal,
Zeker een domme vraag voor sommigen, maar hey, het blokkeert voor mij.^^
Ik wil graag een nieuw project starten met behulp van een basisarchitectuur die bestaat uit:
- een hoofdmap
- submappen die zelf onderdelen, assemblage en plannen bevatten.
Ik zou graag de naam van nieuw project naar alle componenten van de submappen willen brengen en zo de link met de basisarchitectuur willen verbreken. De aanpassingen van dit nieuwe project zullen dus geen impact hebben op de basisarchitectuur...
Is er een truc?
Hallo
Als je al een bestaand project hebt met een bepaalde architectuur en je wilt dit project kopiëren door de naam te veranderen en de link met de basisarchitectuur te verwijderen, dan is het misschien de oplossing om een "Pack and go" (voorheen "Composition to go" genoemd) te doen.
Wanneer u een Pack and Go (File -> Pack and go) maakt , wijzigt u de naam met behulp van de knop "Selecteren/Vervangen" of door een achtervoegsel/voorvoegsel toe te voegen. Als u de mappenarchitectuur wilt behouden, vinkt u het vakje naast 'Afvlakken tot een minimum aantal mappen' aan.
Bovenin het venster kun je kiezen of je de tekeningen ook wilt importeren.
Vervolgens geeft u een doelmap op en begint u met opnemen.
Er wordt een kopie van uw hele project gemaakt met de nieuwe naam en zonder verbinding met de oude.
In de hoop dat het helpt,
Kanton Gauthik
4 likes
Dank u voor uw reactievermogen!!
Ik opende de assemblage en maakte een pak en ga.
Het lijkt erop dat er nog steeds een link bestaat...
De bijlage zal betekenisvoller zijn
doc1.docx
Als je een pack and go hebt gemaakt en een achtervoegsel hebt toegevoegd of de naam hebt gewijzigd, moet de link worden verbroken. Probeer een onderdeel aan te passen en controleer of de oorspronkelijke assemblage is gewijzigd of niet.
Hallo studies20
De link mag niet worden verward met de bestandsnaam.
In jouw geval heb je het achtervoegsel 6931 toegevoegd, dus (TOTO) is niet gelijk aan [TOTO]6931
Dit zijn twee verschillende bestandsnamen. Er is dus geen vermenging mogelijk op het niveau van de nieuwe ASM.
Onze eminente collega's Gautik67 ;-)
zegt { Verander de naam met behulp van de knop "Selecteren / Vervangen" } maar aangezien uw oude bestanden eindigen op [base], zal het u vertellen of het mogelijk is om dit woord te verwijderen voordat u uw nieuwe achtervoegsel "6931" toevoegt
Vriendelijke groeten
2 likes
Door een pakket te maken en per submap te gaan, is het goed te doen. het enige wat je in de kolommen hoeft te doen is aan de verwijzingen te sleutelen door xD ongedaan te maken en te vervangen
Nou, het is niet erg academisch, maar het deblokkeert me ^^
Goed gedaan!
De aanvrager neemt het beste antwoord (dit is overigens geen zeldzaam geval)
Het is de heer Ducros die blij zal zijn! Je weet wel degene die gek wordt!
Etude_20 zou een tutorial moeten maken.
6 likes