Vergelijkingen beheren in een bibliotheekfunctie

Hallo, ik heb een bibliotheekfunctie gemaakt, waarin ik 2 configuraties heb gemaakt.

De eerste bevat alleen een extrusie en is voor mij geen probleem.

De tweede fase omvat basisextrusie + vergelijkingsgestuurde materiaalverwijdering, die het aantal materiaalverwijderingen beheert op basis van de lengte van de extrusie. Als ik mijn bibliotheekfunctie open , geen probleem, alles werkt.

Aan de andere kant, als ik het in een kamer plaats, begint het te bedelen.

De vergelijkingen die in de bibliotheekfunctie zijn gemaakt, worden in mijn kamer ingevoegd, d.w.z. ze worden toegevoegd aan het tabblad Vergelijkingen van de vastgoedbeheerder, en elke keer dat ik mijn bibliotheekfunctie aan mijn kamer toevoeg, worden identieke regels met vergelijkingen toegevoegd.

Ik heb de namen van de dimensie "D1, D2" etc veranderd in namen in HOOFDLETTERS en zonder spaties.

Maar niet beter.

Zal er een manier zijn om de vergelijkingen niet in mijn hoofdkamer te laten passen, om conflicten te voorkomen?

Bedankt voor je feedback.

Vriendelijke groeten

Jérémy

Hallo

probeer je ribnaam te hernoemen D1==> voorbeeld "Lengte" D2==> "breedte" omdat ik denk dat er in jouw kamers ook de D1 en D2 als ribnamen moeten zijn en ik denk dat het een conflict creëert... Voor het geval dat; om de naam te wijzigen, hoeft u alleen maar het gedeelte voor de @ in de FeatureManager te wijzigen door met de rechtermuisknop op de kust te klikken en vervolgens in de primaire waarde

Bedankt Ac Cobra 427, maar zoals uitgelegd in het 1e bericht, had ik deze oplossing al geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Wat nodig zou zijn, is dat de vergelijkingen die in een bibliotheekfunctie aanwezig zijn, niet worden geënt op het deel waarin ze zijn ingevoegd.

Heeft iemand hier een idee over?

Bedankt.

Hallo

Moet de functie van je boekenkast zichzelf updaten als de afmetingen van je kamer veranderen? Of als het eenmaal is geïnstalleerd, zou het niet meer moeten evolueren?