We zijn bezig met de migratie van Pro-Eng naar SLDW.
We hebben de mogelijkheden van onze industriële wasmachines beheerd door middel van programmering. (1 deuren, 2 deuren, stoomverwarming, elektrische verwarming, enz....)
Zijn er min of meer aan te raden werkwijzen om dezelfde werkzaamheden op SLDW uit te voeren?
Configuraties zijn een van de oplossingen denk ik. We hebben echter ook een EDPDM die de versie van de configuraties niet beheert, wat ons stoort.
Dus ik zie voorlopig alleen de oplossing om al mijn assemblages te dupliceren met de verschillende opties?
Ik zie dat de vraag heel open is, maar ik moet beginnen.
Zoals .PL perfect uitgelegd, vraagt u om de perfecte kandidaat voor DriveWorks-technologie.
Bekijk de video's die uitleggen hoe de software werkt en wat het concept is.
Kortom, u legt de elementen vast die u wilt aansturen, u ontwerpt een formulier dat een gebruiker moet invullen, vervolgens een reeks regels die het formulier aan uw sjablonen koppelen en u bent klaar.
Als u meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen of vraag uw SOLIDWORKS-reseller die onze technologie ook aan u kan presenteren. We hebben 3 softwareprogramma's, DriveWorks Xpress, DriveWorks Solo en DriveWorks Pro.
DriveWorks Xpress is gratis en al inbegrepen in SOLIDWORKS.
DriveWorks Solo en DriveWorks Pro gaan nog een stap verder met automatisering, waardoor u uw configuratoren kunt exporteren voor bijvoorbeeld online gebruik.