Hallo allemaal.
Is er een Solidworks-tutorial om alle locaties en mappen te beheren die worden weggeschreven-verwijderd, om de SSD zoveel mogelijk te ontlasten en de harde schijf hiervoor te gebruiken?
Bedankt en een goed weekend.
Hallo allemaal.
Is er een Solidworks-tutorial om alle locaties en mappen te beheren die worden weggeschreven-verwijderd, om de SSD zoveel mogelijk te ontlasten en de harde schijf hiervoor te gebruiken?
Bedankt en een goed weekend.
Hallo
Ik ben niet zeker van de relevantie van uw bedoelingen.
Het belang van een SSD is juist het reactievermogen. Het is onzin om de meest belaste locaties naar een minder responsieve schijf te willen verplaatsen, aangezien dit precies degenen zijn die ervoor zorgen dat u het meeste reactievermogen verliest. En het verplaatsen van de minst gebruikte is ook niet gerechtvaardigd, voor zover ze per definitie uw tijd niet verspillen of de SSD misbruiken.
De levensduur van de SSD wordt verder verlengd door functies zoals automatische defragmentatie of verlengde slaapstand uit te schakelen. Ook met de Trim-functie ziet een SSD zijn reactievermogen en levensduur toenemen, dit laatste des te meer naarmate de capaciteit van de SSD groter is.
Hallo en bedankt. Ik heb het over bestanden die zijn geschreven, verwijderd, opnieuw verwijderd. Al mijn tijdelijke bestanden staan al op een harde schijf, op Windows-niveau.
Succes.