Hallo
Onlangs hebben we een versiebeheer geïmplementeerd voor onderdelen in assemblages.
(Assemblages kunnen dus onderdelen met verschillende revisies invoegen).
Ik vroeg me af of er een manier was om een versie in een assembly te "blokkeren" of te "repareren", want als je momenteel "Get Latest Version" op de assembly doet, zal het onjuist zijn, omdat het de nieuwste versie van alle onderdelen erin importeert. (Momenteel moeten we "Get... " en selecteer de nieuwste release om de assemblage te hebben met de componenten van alle juiste versies).
Dus is het mogelijk om ervoor te zorgen dat we geen fout kunnen maken bij het repareren van de versie?
Bedankt.
Hallo
Heeft u geprobeerd het vakje aan te vinken waarnaar wordt verwezen versie en niet de nieuwste versie?
version_pdm.jpg
1 like
Inderdaad, maar als u bijvoorbeeld per ongeluk vergeet om met deze optie een "Nieuwste versie ophalen" uit te voeren en u dubbelklikt op het bestand, worden alle bestanden op hun nieuwste versie gezet en niet op de laatste referentieversie.
Is het mogelijk om dit automatisme te wijzigen?
(Met uw optie moet u deze ook elke keer controleren, zodat u sneller "Get" kunt doen en de nieuwste versie van de assembly kunt selecteren.)
Bedankt
Hallo @KVuilleumier,
Het lijkt mij dat deze optie om te forceren openen in "nieuwste versie" of "as built" toegankelijk is vanuit de tool "Beheer".
Maar ik weet helemaal niet waar... :-/
Hallo
In EPDM-beheer, groepsbeheer, is er een manier om de extractie van bestanden te selecteren met de nieuwste of niet-versie van het bestand.
Typisch, in ons geval, eisen we systematisch dat het bestand wordt uitgepakt met de nieuwste versie. (zie bijgevoegde afbeelding)
Vriendelijke groeten
pdm.jpg