diiity
29 juni 2016 om 20:34
1
Hallo
Ik kan mijn ordermanager niet meer terugzetten in het hrizontale menu bovenaan de pagina.
In de help staat:
Om de Floating Order Manager vast te zetten:
Voer een van de volgende acties uit om het te docken wanneer het drijft: Terwijl u de Command Manager in het SOLIDWORKS-venster sleept, beweegt u de aanwijzer over een dockingpictogram : Aanmeren boven Aanmeren aan de linkerkant Aanmeren aan de rechterkant
Dubbelklik op de Floating Order Manager om terug te keren naar de laatste dockingpositie.
Ik zie deze pictogrammen niet
Ligplaats.
Kunt u mij begeleiden?
Hier is een screenshot van wat ik heb
doe-het-zelf
capture.jpg
pl
29 juni 2016 om 20:50
2
Goedenavond
Je moet op de titel van de balk klikken (hier manager) en de klik ingedrukt houden door de muis te bewegen. Op dit punt verschijnen de pictogrammen en kunt u de balk erop laten vallen
4 likes
Hallo
Wanneer u uw roer verplaatst, zijn er deze 3 docking-pictogrammen die in de werkruimte worden gemaakt en daar sleept u het roer naar degene waar u het wilt plaatsen.... 6 uur
2 likes
diiity
30 juni 2016 om 06:39
4
Hallo
Bedankt voor je antwoorden, maar ik zie niets in de werkruimte dat lijkt op deze pictogrammen.
Op de bijgevoegde schermafbeelding klik ik in de titelbalk van de opdrachtmanager, de aanwijzer verandert in een groei en dat is alles.
De cursor verschijnt niet in de schermafbeelding, jammer!!
Ik vergat je te vertellen dat mijn versie een 2016 is.
Kun je een screenshot voor me maken met deze pictogrammen?
doe-het-zelf
sans_titre_3.jpg
pl
30 juni 2016 om 06:55
5
En door de balk in het midden van het scherm omhoog te bewegen, verschijnt het pictogram niet?
Als het inderdaad een bug is, kunnen we proberen de SolidWorks-parameters terug te zetten naar 0:
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
Zie mijn tutorial:
http://tutoriel.solidworks.free.fr/crbst_92.html
Door het venster te verplaatsen verschijnen de pijlen en laat het venster op de pijl vallen waar u de Order Manager wilt opslaan en vervolgens kunt u met de rechtermuisknop op de Order Manager klikken en commadmanager en werkbalken aanpassen en vergrendelen
gestionnaire_de_commande.docx
pl
30 juni 2016 om 15:38
9
Dat is precies wat ik said@ac :)
diiity
1 juli 2016 om 07:08
10
Hallo
Bedankt voor je antwoorden, ik zal resetten en als het niet werkt, zal ik het opnieuw installeren.
doe-het-zelf
diiity
3 juli 2016 om 10:05
11
Hallo
Ik heb het opnieuw geïnstalleerd nadat ik het had verwijderd.
doe-het-zelf
U hebt een volledige herinstallatie uitgevoerd??? Je had al eerder een reparatie moeten proberen.