Golden Tech - ontdek de winnaars van de nationale ontwerpwedstrijd

Hallo allemaal, de Golden Tech competitie loopt ten einde! Na 3 dagen competitie heeft net de prijsuitreiking plaatsgevonden, ontdek de grote winnaars van de ontwerp- en makerwedstrijden!

Voor de ontwerpwedstrijd wint @nicolas74 de wedstrijd!

Het ontwerp voldeed volledig aan de specificaties opgelegd door de startup Atmosgear. Een dikke proficiat aan hem! Hij won een bedrag van 1000€ voor zijn werk!

Voor de maker competitie wonnen het myCAD team, @doubleL, @nicolas74 en @louis.emonin de competitie! Wat een trots om te zien dat het myCAD-team nog steeds bovenaan het podium staat  (Dubbele overwinning op de Golden Tech voor @DoubleL trouwens :wink: ) Felicitaties aan het team dat 3 dagen hard heeft gewerkt om de accessoires voor Benjamin Workshop's Hypercar te ontwerpen! Van harte gefeliciteerd!

We kunnen de winnaars van deze geweldige wedstrijd alleen maar feliciteren! Tot volgend jaar voor een nieuwe editie van de Golden Tech met nieuwe deelnemers!

Fijne dag allemaal,

Coralie

6 likes

Gefeliciteerd!! …

5 likes

Een super dikke felicitatie voor deze prestaties.

Ik zei dat het myCAD-team sterk was.

Dit is mijn CADOR

Cdlt

5 likes

Bedankt allemaal! Een primeur voor mij en in eerste instantie durfde ik me niet aan te melden uit angst voor het onbekende... Zo zie je maar dat je gewoon aan de slag moet! Bedankt @Coralie dat je contact met me hebt opgenomen :slight_smile: , ik hoop dat we elkaar volgend jaar zullen ontmoeten! :slight_smile:
En dan zijn het vooral de prachtige momenten die je met @DoubleL en @louis.emonin doorbrengt die in het geheugen gegrift zullen blijven! :wink: Dank u wel, heren! :v:

4 likes

Goed gedaan jongens!!
Een beetje druk, uit je comfortzone komen en een geweldige ervaring!!

5 likes

Gefeliciteerd @Nicolas74 @louis.emonin en natuurlijk @DoubleL altijd bovenaan de mand! Jullie zijn goede jongens :sunglasses: :+1:

5 likes