Nou hallo allemaal, ik besteed een fenomenale hoeveelheid tijd aan het realistisch maken van mijn foto's, ik realiseerde me inderdaad dat zelfs als ik de hybride modus selecteer, er alleen mijn i7-processor is die werkt.
De Setup is echter uitgerust met twee Nvidia rtx3090's... Is er een patch voor GPU's die moeten worden gebruikt?
Namelijk dat wanneer ik alleen realisme start met de GPU, ik noodzakelijkerwijs een fout heb.
En of is het gecorrigeerd in de versies van 2020 2021 omdat we waarschijnlijk denken dat we het binnen 6 maanden zullen aanschaffen? de GPU die op dat moment nog niet bestond (2018)
Ik kijk ernaar uit u te lezen en wens u allen een prettige dag.
Hallo, u kunt de lijst met GPU's vinden die zijn gecertificeerd voor Visualize. En inderdaad, het is onwaarschijnlijk dat de 3090 zal worden ondersteund op oudere versies. De kans is groot dat de 2021 en 2022 het zullen ondersteunen.
Zoals @Sylkzegt (die ik trouwens groet), moeten we aan de GPU-compatibiliteitskant werken.
We hadden een paar dagen geleden een discussie over hetzelfde onderwerp.
Er is ook iets te repareren op Windows als we in 2021 zijn.
IS VISUALISEREN waar je het over hebt, want ik zie niet in hoe je er toegang toe kunt krijgen als je niet in onderhoud bent of als je een specifieke licentie voor Visualize hebt.