Diepdruk solidewerk een tochtzicht

Hallo

Ik teken een gravure op solidworks met de naam MARK zodat deze tijdens het SNIJDEN overgaat in een gravure op draftsight, maar niet op deze, heb je een idee van wat er gebeurt of pkoi het volgt niet? De DXF is gedaan, maar de gravure niet.

Bedankt voor je hulp

Hallo Melysa

Zou je kunnen

1. herinner ons aan uw SW-versienummer.
  2. hoe doe je je gravure in Solidworks (met welk gereedschap)
  3. Is MARK de naam die je graveert of is het iets heel anders (Mark, praat niet met me ;-)    )

Vriendelijke groeten

1 like

SOLIDWORKS 2019 SP2

Ik graveer het niet in de kamer, ik maak alleen een schets en ik geef het de naam MARK in plaats van schets (zoals het dossier van mijn voorganger in deze positie) met wie dit proces werkte.

als ik de plasma's graveer, kan het volledig worden afgesneden, toch?? En pkoi en hoe is het de vorige ontwerper gelukt om gewoon een schets naar de DXF te laten gaan om gegraveerd te worden?

Hallo

Zodat de machines herkennen dat het graveren is; je moet de gele kleur geven aan wat je in de DXF wilt graveren.

3 likes

Goedenavond

Nou, hoe zit het !!  

AC COBRA 427 je begint de week sterk met je voet op de grond of liever met je voet op de grond:  die moest je weten ;-) ;-) ;-)

Vriendelijke groeten

Bedankt zozo_mp, maar als ik niet in het vak zat, had ik het nooit geweten ;-)

1 like

Bedankt voor het kleine advies,

Ik ontdekte dat SolidXpert zijn configuratie niet meer had, dus ik heb de kleurlagen niet in Draftsight aangebracht zonder enige herkenning van de lagen en het type snede dat op de plasma's moest worden geproduceerd. Ik moest handmatig solliciteren totdat de standaardinstellingen waren opgehaald.

Maar je hebt me op het goede spoor kunnen zetten, bedankt!!

1 like