Voorwaardelijke groep - vernieuw de weergave zonder validatie

Hallo

Ik heb een vraag over voorwaardelijke groepen.  https://help.visiativ.com/mycadtools/2021/fr/SmartProperties9.html
Ik wil mijn woningen indelen op basis van het type kamer. Om sommige van hen weer te geven, om andere te verbergen. Maak een display op basis van het type onderdeel.

Mijn toestand werkt prima, het probleem is dat ik gedwongen ben om het smartproperties-menu te valideren (waardoor het wordt gesloten) en het opnieuw te openen zodat de lijst met mappen wordt bijgewerkt. Het is tijdverspilling en het is niet ergonomisch.

Is het niet mogelijk om de eigenschappenlijst dynamisch te vernieuwen op basis van een aangevinkte optie?

Ik vink "Bedrijfsreferentie " aan, ik heb de relevante velden weergegeven, ik vink "Klantreferentie A" aan, ik heb de eigenschappen van klant A weergegeven.

Vriendelijke groeten

1 like

Ik ken smartproperties vrij goed, maar gebruik geen voorwaardelijke groepen.

Van onze kant gebruiken we het XML-menu en de eigenschappen worden goed bijgewerkt, afhankelijk van het gekozen menu.

Voor voorwaardelijke bestanden is het beter om rechtstreeks met de hotline te kijken wie u beter dan wie dan ook kan adviseren en als het een bug is, kunnen zij u een correctie aanbrengen in afwachting van de volgende update van de hulpprogramma's. Of anders kunt u een verzoek tot verbetering indienen als dat nodig is.

2 likes

Dank u voor het antwoord.

Het is een pad dat zou kunnen overeenkomen met wat ik wil doen.

Zijn er voorzorgsmaatregelen die u moet nemen?

Als ik een XML "Client Reference A" en een andere "Client Reference B" heb met gemeenschappelijke en niet-gemeenschappelijke eigenschappen;

- Worden gemeenschappelijke eigenschappen opgeslagen bij het overschakelen van de ene XML naar de andere?

- Verdwijnen eigenschappen die niet gemeenschappelijk zijn voor beide XML's? Of moeten we eigenschappen die ons niet interesseren verbergen van de ene XML naar de andere?