Een frame aankleden

Goedenavond allemaal, en ik verwijs nogmaals naar de vaardigheden van de mensen van dit fantastische Forum, tijdens een gelaste constructie, is er een eigenschap om een frame aan te kleden?

Laat me het uitleggen: Voorbeeld, kan een rechthoekig metalen frame in vierkante buis op SW zo worden getekend dat er ofwel een druppelvormige metalen vloer is, ofwel een gaas op dit frame?

Nogmaals bedankt aan jullie allemaal.

Goedenacht

Hallo

De gemakkelijkste manier is om texturen te gebruiken, het is een vrij goed gevulde bibliotheek.

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/c_appearances_overview.htm.

Moge de kracht met je zijn.

texture.jpg
7 likes

Hallo 

U kunt SOLIDWORKS-skins gebruiken, als u door het gezicht moet kijken, kunt u de Link Chain in Steel-skin of de Face: Drill Repeat Representationgebruiken en de gewenste vorm van de gaten kiezen, controleer in beide gevallen de realview om door het gezicht te kijken waarop u de look hebt toegepast.

Voorbeeld bijgevoegd

Mick

apparences.png
9 likes

Hallo

En ik zal er zelfs aan toevoegen dat je texturen kunt downloaden als je niet vindt wat je zoekt  in die van SW (google is je vriend) die je aan je bibliotheek kunt toevoegen.

Fijne dag

Bedankt voor de informatie.

Ik gebruik veel texturen, dus het zal erg handig zijn.

Ja, er is ook het gebruik van decalque wat niet slecht is  om een logo op een stuk te zetten.

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/c_decals.htm

Moge de kracht met je zijn.

lynkoa_... jpg

Hallo Obi Wan, Mick, Fab, ik had een groot probleem en kon je antwoorden niet gebruiken, en heb zelfs niet de ijver gehad om je te vragen te wachten, en mijn excuses, vandaag start ik mijn CAO SW15 opnieuw om eindelijk op de juiste manier te beginnen.

Hartelijk dank aan jullie allemaal en "forumers" lol

Bedankt allemaal voor jullie geduld, ik concentreerde me op Mick, en door moeizaam te proberen, is het me gelukt, hartelijk dank allemaal.