Hallo , iedereen wakker en kan een vraag beantwoorden <3?

Ik ben het tekenen van een cam, en het is uren dat ik heb geprobeerd om het linker en rechter deel nutteloos te verwijderen ... Heeft iemand een idee?

Het deel in oranje

in feite de delen in het blauw, ik heb geprobeerd te extruderen gesneden, maar het geeft fouten

Goedenavond

Heb je de Intersection- of Combine-functie geprobeerd om alleen de onderdelen te behouden die je wilt?

1 like

nee hoclear, ik weet niet hoe... en mijn solidworks is in het Engels, kun je me vertellen dat ik ze vind of alsjeblieft :heart:

Over hier:

Ik kom aan die de hele kamer heeft geselecteerd

Hoe is dit stuk ontworpen? Is het mogelijk om een afbeelding van de featureManager te plaatsen met de gebruikte functies?

Ja biensure

Om het te tekenen maakte ik een cilinder, en in de bewegingsanalyse van mijn systeem liet ik het draaien rond een deel dat beweegt, ik tekende de curves, en vervolgens gebruikte ik deze functies als leraar om te laten zien

Maar hij liet niet zien hoe hij het materiaal ernaast moest verwijderen...

Ik zie dat je 2 vaste lichamen hebt. Zou een van de 2 geen deel uitmaken van je kamer om te worden verwijderd?

1 like

Hmm, wanneer u de cut-extrute valideert, als het u vraagt welk lichaam u wilt behouden, kiest u " selecteer lichamen " en u klikt op het onderdeel dat u wilt behouden.

2 likes

Waarom doe je geen volumebalayage?

Of een verwijdering van materiaal " naar de oppervlakte "?

Hallo
Dit is weer voor uw chocolade verpakkingsmachine.

Geen nieuws sinds uw vorige aanvraag. Waar ben je nu?

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo! Het spijt me dat ik je te laat moet antwoorden! Ik ga het 3D document van mijn ontwerp mailen met mijn rapport...! Heel erg bedankt voor je antwoorden de vorige keer!