PDM-bestand voor eigendomsovererving

Hallo

wanneer ik een bestand kopieer en plak (buiten PDM) op de PDM  , wil ik dat het de eigenschappen van de map overneemt (projectnaam, projectnummer, enz...)

Weet jij hoe je het moet doen?

Bij voorbaat dank

Wat gebeurt er als u de datamap van uw bestand weergeeft die u zojuist in de EPDM hebt geplaatst?

In de "map" heb ik alles ingevuld, maar de bestanden die in de map staan mis ik "projectnaam" en ik zou graag willen dat het de eigenschap steelt uit de map waar het zich bevindt.

image1.png

Hallo

Het enige wat u hoeft te doen is het veld "Mapkaartvariabele" in de kaarteditor te definiëren en te definiëren welk attribuut u ophaalt.

Philippe

Hallo, Heeft de config @ hetzelfde probleem?

Zijn de pdm-eigenschappen hetzelfde als het bestand, of bestaat het ook in dit bestand?

"gerald-FCA": Ja, de config@ heeft hetzelfde probleem.

"Prossignol" werkt voor bestanden die in de PDM zijn gemaakt, maar niet voor een bestand dat buiten PDM is gemaakt

Hallo

Hetzelfde gebeurt wanneer u een element (CTRL C - CTRL V) van het ene project naar het andere kopieert, het kopieerbestand behoudt de waarden van de map waaruit het is gemaakt.

De oplossing is om de bestandswaarden in de gegevenstoewijzing van het bestand bij te werken .

Om dit te doen, heb je nodig:
1 - de bestanden die u wilt bijwerken ofwel Extract.
2 - de gegevenskaart van het bestand is ingevuld (zet streepjes of "spaties" in de regels die u leeg wilt hebben)
3 - Selecteer de map en ga vervolgens naar:  Bewerken/ Bijwerken/Waarde bijwerken in bestanden
4 - Stap 1 doe de volgende direct, volg dan de andere stappen

1 like