Hallo, ik heb momenteel een assemblage waarin er verschillende configuraties zijn verbonden met een familie van onderdelen.
Ik wil deze bestaande configuraties behouden, maar ze kunnen omzetten in afgeleide configuraties.
Laat het me uitleggen: ik zou graag in staat zijn om deze bestaande configuraties te verplaatsen naar een nieuwe bovenliggende configuratie.
Ik heb momenteel CONF 11, CONF 12, enz. Ik wil graag een CONF 1-configuratie maken, inclusief CONF 11 en CONF 12, en vervolgens een CONF 2 maken, inclusief CONF 21, CONF 22 enz...
Is het mogelijk om dit soort manipulatie uit te voeren, hetzij via de beheerder van het onroerend goed, hetzij via de reeds gecreëerde familie van kamers?
U moet een $PARENT kolom in de artikelfamilie maken en de waarden in kwestie plaatsen
Aan de andere kant, aangezien ik nog nooit een familie van onderdelen in een assemblage heb gemaakt, weet ik niet of het ook hetzelfde principe is, ik kruis de punten dat het ook werkt:)
eerst moet u de belangrijkste configuraties aanmaken: ofwel via de vastgoedbeheerder of rechtstreeks in de Excel-sheet.
Maak vervolgens in een tweede stap via Excel de configuraties die zullen worden afgeleid, die via de $PARENT kolom aan deze of gene hoofdconfiguratie kunnen worden toegewezen.