Hallo allemaal,
Ik ben momenteel opties aan het evalueren voor een wigdraad-zeef voor een aankomend filtratieproject en wilde graag leren van de ervaring van professionals in deze groep.
Wat zijn de belangrijkste factoren bij het vergelijken van verschillende fabrikanten van wigdraadschermen? Zijn er, naast de nauwkeurigheid van de sleuven, materiaalkwaliteit en laskwaliteit, prestatietests of certificeringen waar je altijd om vraagt?
Ik ben ook benieuwd naar uw ervaring met leveranciers van wigdraad-schermen. Heeft u grote verschillen opgemerkt in productconsistentie, levertijden of technische ondersteuning?
Voor degenen die hebben ingekocht bij fabrikanten van wigdraad in India, hoe is uw ervaring met kwaliteit, maatwerk en after-sales service?
Tot slot, als je hebt samengewerkt met een exporteur van wigdraad voor internationale zendingen, van welke uitdagingen moet ik me dan bewust zijn met betrekking tot documentatie, verpakking of levering?
Ik zou alle inzichten, aanbevelingen of lessen uit jouw ervaring zeer waarderen. Alvast bedankt!