Hallo
Zijn er mensen die de iconen van SolidWorks 2016 nog hebben, die worden weergegeven in de Solidworks pdm snelstart-bestandskaarten (zie bijlage)?
Zo ja, kunt u mij dan de bijbehorende .ico bestanden sturen?
Bij voorbaat dank
icone_sw2016.png
Hallo
Zijn er mensen die de iconen van SolidWorks 2016 nog hebben, die worden weergegeven in de Solidworks pdm snelstart-bestandskaarten (zie bijlage)?
Zo ja, kunt u mij dan de bijbehorende .ico bestanden sturen?
Bij voorbaat dank
Weet u mogelijk in welke map deze bestanden zijn opgeslagen?
Helaas leverde de zoektocht niets op.
Hallo
Volgens dit onderwerp zullen we extraires moeten hebben,
Bijgevoegd zijn de pictogrammen geëxtraheerd in SW18 (lijkt mij hetzelfde als sw16).
Hallo @Silver Surfer ,
Heel vaak worden "pictogram"-afbeeldingen ingesloten als bronnen in het uitvoerbare bestand of in de DLL's van een toepassing.
De 2017-versie van SolidWorks biedt bijvoorbeeld 85 pictogrammen in het SLDWORKS.exe-bestand. En een veelvoud in de dll...
Met een activa-editor kunt u ze bekijken en opslaan. Het probleem is om erachter te komen in welk bestand/dll deze afbeeldingen zijn opgeslagen, te identificeren in welk(e) afbeeldingen u geïnteresseerd bent en vervolgens de moed te hebben om ze een voor een op te slaan.
Resource Hacker is een eenvoudige tool die voldoende is voor deze taak. Met een Google-zoekopdracht kunt u een downloadlink vinden...
M.BLT