Ik heb een assemblage geconfigureerd en ik heb een tekening gemaakt, het tekeningbestand bevat meerdere bladen voor elke configuratie, maar het probleem is dat wanneer ik op "opslaan" klik , SW me vraagt om verschillende "herbouws" en bovendien elke keer "alle bladen bijwerken ".
Het is mogelijk om bij het openen het vel te selecteren dat moet worden geladen.
Het is mogelijk om één blad bij te werken zonder de andere aan te raken.
Exporteer het blad naar pdf, dwg...
Uit het geheugen is er een waarschuwingsvenster dat me vertelt of ik de weergaven van de andere bladen op het moment van opnemen opnieuw wil opbouwen (kies gewoon nee).
Voor de blokkeerbalk waar ik niet zo bekend mee ben,
Ik probeerde met de losstaande tekening altijd dezelfde problemen: de reconstructies en herhaalde updates die aanhouden naast de tekening met de 10 bijbehorende vellen die moeite hebben om te lanceren.
Om tijd te besparen bij het openen van items met meerdere configuraties, gebruik ik de functie "Alle configuraties opnieuw opbouwen" (Ctrl+Shift+B) en controleer ik of al mijn configuraties het kleine groene vinkje hebben. Vervolgens sla ik het bestand op en archiveer het (EPDM). Op deze manier zijn de volgende keer dat het bestand wordt geopend, alle configuraties al berekend (behalve bugs). Deze oplossing vergroot echter de grootte van het opgeslagen bestand en kan tijdrovend zijn als er veel configuraties zijn.
Voor de blokkeerbalk ben ik persoonlijk geen fan, heel vaak merk ik dat SW nog steeds functies herbouwt die zich boven de blokkeerbalk bevinden, en erger nog, soms gaan deze functies verkeerd.
Sorry dat ik denk dat ik vergeten ben het te specificeren, mijn problemen zitten eerder in de tekening en het is niet op het niveau van de geconfigureerde assemblage. De 3D van de montage met deze configuraties werkt heel goed, geen probleem dus het is alleen de tekening met deze vellen waar ik moeite mee heb.