Hallo mijn vrienden,
Wanneer ik een afbeelding importeer op sketch tracer model iets, blijven de geïmporteerde afbeeldingen altijd onzichtbaar, ik heb verschillende dingen geprobeerd om dit probleem op te lossen, zoals het wijzigen van de weergave van de afbeelding of het selecteren van relikwieschaduwen, maar nog steeds tevergeefs,
Ik vraag me af of je me zou kunnen helpen het op te lossen.
Bij voorbaat dank
Hallo, ik heb geen Sketch Tracer.
En zonder screenshots!
Domme vragen:
U importeert het juiste afbeeldingsformaat (tiff ; jpeg ; bitmap; Rauw; psd )?
Heb je gecontroleerd wat er in de modus No/Show staat?
Hallo Franck,
Ik heb al de juiste beeldverhouding gekozen (. Jpeg) en ik selecteerde het goede gezicht en natuurlijk "materiaal met schaduw", maar als ik "cilindrische modusweergave" selecteer, wordt het geïmporteerde beeld niet meer weergegeven, hier is de pb.
Vriendelijke groeten.
Zoals ik al zei, ik heb geen Sketch Tracer.
De modus is realistisch (voor een CATPart gebruikt een materiaal) en het is op het niveau van dit materiaal dat CATIA het type mapping beheert (cilindrisch, bolvormig, kubisch ;)
hypothese als er al een materiaal is dat misschien in conflict is?
Edit: hoe zit het met transparantie?
Oké, ik zal dit allemaal proberen,
Bedankt
Gebruik de commando's "eigenschappen" om de afbeelding naar behoefte te schalen en te positioneren op het schetsvlak. Eenmaal gepositioneerd, klikt u op de pijl "volgende" om uw afbeelding te traceren. Selecteer de tool voor het overtrekken van kleur, klik op een gebied van de afbeelding dat u wilt overtrekken en druk vervolgens op de knop Traceren starten
Shareit-app Vidmate-app
Hallo
Sorry, maar ik begreep je uitleg echt niet.
Ik heb al verschillende tutorials op YouTube gevolgd, ik heb alle stappen gedaan (schaduwen met materiaal + Bekijken) maar altijd tevergeefs.
Het is nu meer dan drie maanden geleden
Ik ben verdwaald