Hallo
Ik kan de 4 MyCAD-hulpprogramma's die ik zojuist heb gekocht niet registreren.
Dit is de situatie waarin ik me bevind:
- SolidWorks-oplossing: SolidWorks 2014 SP2 met serverlicenties
- Gedownloade MyCAD Tools-tools: SmartProperties2013, BatchConverter2013, PowerPrint2013 en CopyOption2013
- Bij het online bestellen zorgde ik ervoor dat ik aangaf dat we zwevende licenties hadden en dat ik het serienummer met betrekking tot zwevende licenties invoerde
- Bij het online bestellen heb ik ervoor gezorgd dat ik een aantal hulpprogramma's heb besteld dat identiek is aan het aantal zwevende licenties dat we hebben
- Op het moment van registratie verschijnt het volgende bericht "De licentieserver is ontoegankelijk, controleer uw verbinding of probeer het later opnieuw" (zie bijgevoegd bestand).
=> Heeft dit probleem alleen te maken met onze licentieserver?
=> Is er een procedure die moet worden gevolgd voor de onafhankelijke installatie van deze hulpprogramma's?
=> Deze hulpprogramma's moeten op de CAD-werkstations worden geïnstalleerd en niet op de pc met licentieserver?
N.B.: Dit probleem deed zich niet voor tijdens een eerdere aankoop van het hulpprogramma SmartProperties2013 voor 1 vaste licentie en geregistreerd op een laptop-pc die niet op het netwerk was aangesloten.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Laurent
2014-04-14_120843.png