MyCAD Utility-registratie (zwevende licenties)

Hallo

Ik kan de 4 MyCAD-hulpprogramma's die ik zojuist heb gekocht niet registreren.

Dit is de situatie waarin ik me bevind:

- SolidWorks-oplossing: SolidWorks 2014 SP2 met serverlicenties

- Gedownloade MyCAD Tools-tools: SmartProperties2013, BatchConverter2013, PowerPrint2013 en CopyOption2013

- Bij het online bestellen zorgde ik ervoor dat ik aangaf dat we zwevende licenties hadden en dat ik het serienummer met betrekking tot zwevende licenties invoerde

- Bij het online bestellen heb ik ervoor gezorgd dat ik een aantal hulpprogramma's heb besteld dat identiek is aan het aantal zwevende licenties dat we hebben

- Op het moment van registratie verschijnt het volgende bericht "De licentieserver is ontoegankelijk, controleer uw verbinding of probeer het later opnieuw" (zie bijgevoegd bestand).

=> Heeft dit probleem alleen te maken met onze licentieserver?

=> Is er een procedure die moet worden gevolgd voor de onafhankelijke installatie van deze hulpprogramma's?

=> Deze hulpprogramma's moeten op de CAD-werkstations worden geïnstalleerd en niet op de pc met licentieserver?

N.B.: Dit probleem deed zich niet voor tijdens een eerdere aankoop van het hulpprogramma SmartProperties2013 voor 1 vaste licentie en geregistreerd op een laptop-pc die niet op het netwerk was aangesloten.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Laurent

2014-04-14_120843.png

Hallo

Wij zijn nog niet met dit probleem geconfronteerd, misschien moeten we dit eens direct bij de dealer zien!

Voor zover ik weet geen specifieke procedure.

De utilities moeten lokaal geïnstalleerd worden en we hebben geen licentieserver voor MyCAD, maar een server voor SolidWorks floating licenses!

Als u een webpagina lanceert, bent u dan goed verbonden? Want als je een firewall hebt, moet je soms verbinding maken met internet om de toegang te ontgrendelen.

Dan zijn er misschien poorten geblokkeerd door de IT-afdeling om te openen, zodat MyCADTools toegang heeft tot de Axemble-server? Maar dat soort problemen hadden we niet!

Hallo

Kunt u de volgende procedure proberen?

In uw installatiemappen staat een registrations.exe

kun je het vervangen door deze (bijgevoegd bij het bericht)

hernoem de oude naar .old bijvoorbeeld

Vertel me of het werkt

registrations.zip
8 likes