Hallo
Bij het maken van een SW-stuklijst verschijnt er een artikelnummer op elke regel (coördinaatnummer), maar ik weet niet hoe ik dit nummer automatisch kan importeren op de detailtekeningen. Heeft u een oplossing?
Hallo
Bij het maken van een SW-stuklijst verschijnt er een artikelnummer op elke regel (coördinaatnummer), maar ik weet niet hoe ik dit nummer automatisch kan importeren op de detailtekeningen. Heeft u een oplossing?
Hallo
Je moet de detailplannen in hetzelfde bestand maken met behulp van tabbladen.
Anders moet u het artikelnummer koppelen aan een eigenschap van het onderdeel, zodat het aansluit op het totale plan en de detailplannen.
@+
Hallo
U kunt een eigenschap maken in uw 3D-componenten (bijvoorbeeld " Coördinatensysteem ") die u gaat invullen, en vervolgens maakt u een BOM-tabelmodel waarvan de kolom " REP " de eigenschap " Coördinatensysteem " ophaalt. Deze eigenschap kan ook worden hersteld in uw detailplannen.
Vriendelijke groeten
Hallo, bedankt voor je antwoorden;
Maar het maken van de detailopnamen in hetzelfde bestand lijkt een beetje ingewikkeld en omslachtig voor sets met meer dan 1000 markers.
Dus het één voor één met de hand invullen van de markers in een woning lijkt me een beetje archaïsch.
Anders, voor de oplossing van "het koppelen van het artikelnummer aan een onderdeeleigenschap", kunt u mij meer informatie geven?
Groet