Hallo, Kunnen we er rechtstreeks een groot step-bestand uit importeren zonder eerst een assembly te vormen?
Ik denk dat ik het al gedaan heb, ik weet niet wat de truc was.
Bij voorbaat dank
Hallo
Wanneer u uw STEP opent, moet u het bestand openen en vervolgens het STEP-bestandstype selecteren en vervolgens de optie en daar selecteert u wat u wilt doen.
Hallo
Ik denk niet dat je je stap zult openen zoals deze is opgenomen. Als het een onderdeel is, open je een onderdeel, als het een ASM is, open je een ASM.
Aan de andere kant, als de trede eenmaal is geopend, bent u vrij om deze gedeeltelijk op te nemen.
Moge de kracht met je zijn.
Dankzij jou kunnen we inderdaad niets veranderen aan de opties bij het openen, ik zal de asm gedeeltelijk blijven opslaan. Ik heb gewoon ongeveer 50 bestanden te doen...
Hallo
Er is een batchConverter om dit te doen, FYI.
Vriendelijke groeten.
Ar.
Bedankt, ik heb het geprobeerd met de taakplanner, maar hetzelfde.
Ik sluit het onderwerp!
Hallo
Importeer gewoon de stap in een deel met meerdere lichamen
In de bijgevoegde afbeelding wordt de gemarkeerde optie gemaakt om een assemblage te maken.
Als je dit vakje uitvinkt, krijg je een multi-body stuk
option_import.jpg
Hallo Pascal, ik heb je truc geprobeerd, maar niets om te doen, het genereert systematisch een montage.
In ieder geval bedankt.
Goedenavond
Terwijl ik probeerde te begrijpen waarom we de importparameters van het drop-down menu voor STEP/IGS/ACIS niet konden gebruiken, begreep ik eindelijk dat we 3Dinterconnect moesten activeren. Dit is de enige manier om een multi-body assemblage te kunnen importeren.
Als u in de standaardmodus blijft, kunt u de importinstellingen niet wijzigen.
Het geeft niet noodzakelijkerwijs antwoord op de vraag, maar het lijkt me dat we vóór 3Dinteconnect het gedrag bij het importeren van RWZI's konden wijzigen.
Hallo
Bedankt Cyril, na te hebben gedaan wat je hebt gevonden, werkt het.
Het importeren van assemblages met meerdere lichamen moet worden gecontroleerd.
Het enige wat je hoeft te doen is de functie op te lossen in het deel dat is gemaakt om de link met de stap te verbreken, perfect!
Inderdaad, ik denk dat het werkte vóór 3Dinteconnect
Bedankt allemaal en een fijne week!