Ik heb een probleem, ik heb net een baas aangemaakt in (. SLDLFP), om het met de gaatjes in een onderdeel te kunnen plaatsen. Maar het probleem is dat ik eigenschappen wil invoeren uit de lijst van gelaste onderdelen (Code, Beschrijving, referentie). Maar zodra ik dit bestand invoeg (. SLDLFP) in het deel. Ik heb de eigendommen niet meer. Is er een oplossing voor mijn probleem? Ik heb het geprobeerd met een macro maar niets werkt...
Hallo Lucas_CREPET, Welkom op het forum, geef alsjeblieft de versie van je Solidworks aan met een screenshot van je bestand om je probleem wat beter te begrijpen. @+. AR.
Wat je wilt doen is helaas niet mogelijk. Een bibliotheekfunctie is een verzameling functies die terug worden gekopieerd naar het bestemmingsbestand; Het bevat niet de eigenschappen van het bestand of de volumegrootte.
Ik ben dit probleem tegengekomen met lasmoeren en Tubtara®. Ik kwam eruit door de referentie in de tekst van de threadrepresentatie te specificeren. Door een dimensie toe te voegen aan de schroefdraadweergave, verschijnt de leveranciersreferentie van de Tubtara® of lasmoer op het plan (we hebben geen nomenclatuur in het plan).
Als alternatief kun je de functie Onderdeel invoegen gebruiken door de optie Aangepaste Eigenschappen > Propeller. Gelaste Onderdelen te selecteren. Deze oplossing impliceert dat je G1/8" Sleeve geregistreerd is met de .sldprt-extensie en niet langer .sldlfp (bibliotheekfunctie).
Ik raad eerder assemblages aan voor dit type onderdeel, anders kun je het ook doen met de " Smart Components " (maar het blijft toch een klus in een assemblage, je zult gewoon de andere kant op moeten werken: de baas genereert zijn boorwerk en niet andersom.
(Let op gendergerelateerde verwijzingen bij projectduplicatie, die verliezen soms hun evenwicht).