Jestem nowy w oprogramowaniu i chciałbym korzystać z konfiguracji pochodnych i mieć możliwość dokonania wyboru podczas montażu.
Pozwólcie, że wyjaśnię wam przed moją strukturą drzewa:
1. Ciało fizyczne
1.a Konfiguracja A
1.b. Konfiguracja B
2 Korpus obrabiany maszynowo
Obrobiony korpus to drugi plik, w którym używam " Wstaw> części...", aby dodać surowy korpus jako pochodną.
Moje pytanie brzmi: Czy możliwe jest zobaczenie konfiguracji kolby podczas wkładania obrabianego korpusu do zespołu ?
Znalazłem rozwiązanie, w którym mogę zobaczyć i wybrać konfigurację, klikając prawym przyciskiem myszy na kolbę i Odnośniki zewnętrzne, ale uważam, że to rozwiązanie nie jest zbyt istotne, zwłaszcza jeśli inna osoba chce użyć tej obrabianej części w innym zespole. Będzie musiał stale patrzeć na to, na jakiej konfiguracji się znajduje i nie popełnić błędu.
Dziękuję za odpowiedź, ale SW nie oferuje mi tej opcji bo konfiguracja jest w pochodnej. Mogę zmienić moją opcję na akcje tylko za pośrednictwem odnośników zewnętrznych.
Jeśli połączenie z oryginalną częścią zostanie przerwane podczas wstawiania części (z lewego panelu), część zostanie pobrana do folderu z pełną strukturą drzewa.
W ten sposób możesz tworzyć swoje dżemy bezpośrednio w pokoju, a nie w zaimportowanym pokoju, a każdy pokój będzie niezależny, więc nie ma ryzyka modyfikacji przez innego użytkownika.
Dziękuję za odpowiedź, ale jeśli zmienię nazwę mojego machined w moim zestawie, zostanie on również znormalizowany w oryginalnym pliku.
Czy w moim obrabianym pliku można utworzyć konfigurację, która pozwala wybrać zewnętrzne odniesienia mojego pochodnego przedmiotu obrabianego?
Jeśli nie jest to możliwe, będę musiał utworzyć pojedynczy plik ze wszystkimi możliwymi konfiguracjami; zwłaszcza, że na mojej maszynie mam inne konfiguracje do stworzenia i szybko stanie się to gazownią :/