Importowanie konfiguracji pochodnej

Cze wszystkim

Jestem nowy w oprogramowaniu i chciałbym korzystać z konfiguracji pochodnych i mieć możliwość dokonania wyboru podczas montażu.

Pozwólcie, że wyjaśnię wam przed moją strukturą drzewa:

1. Ciało fizyczne

1.a Konfiguracja A

1.b. Konfiguracja B

2 Korpus obrabiany maszynowo

Obrobiony korpus to drugi plik, w którym używam " Wstaw> części...", aby dodać surowy korpus jako pochodną.

Moje pytanie brzmi: Czy możliwe jest zobaczenie konfiguracji kolby podczas wkładania obrabianego korpusu do zespołu ?

Znalazłem rozwiązanie, w którym mogę zobaczyć i wybrać konfigurację, klikając prawym przyciskiem myszy na kolbę i Odnośniki zewnętrzne, ale uważam, że to rozwiązanie nie jest zbyt istotne, zwłaszcza jeśli inna osoba chce użyć tej obrabianej części w innym zespole. Będzie musiał stale patrzeć na to, na jakiej konfiguracji się znajduje i nie popełnić błędu.

Czy jest inne rozwiązanie?

Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno^^

Z góry dziękuję

Pozdrowienia

Witam

Aby wybrać konfigurację lub konfigurację pochodną, po prostu kliknij część i wybierz. Zobacz załącznik:

configuration.png
1 polubienie

Witaj kobra AC,

Dziękuję za odpowiedź, ale SW nie oferuje mi tej opcji bo konfiguracja jest w pochodnej. Mogę zmienić moją opcję na akcje tylko za pośrednictwem odnośników zewnętrznych.

Zobacz załącznik

sw.png

W twoim pytaniu są 2 problemy

chcesz mieć możliwość zmiany konfiguracji części w zespole

więc to już nie jest ten sam pokój

Tak więc, gdy już dokonam modyfikacji tej wspomnianej części, proponuję wstawić

Wróć do pliku części i zmień jego nazwę, ponieważ nie jest to już ta sama część

Ta część o zmienionej nazwie może być konfiguracją części surowej

więc będziesz miał brutto z odniesieniem X

i Twoja część modyfikuje się za pomocą ref x+n

co nie przeszkodzi Twojemu koledze w pracy nad surową częścią

Ale jeśli zmodyfikuje surową część, zostanie ona również zmodyfikowana dla ciebie

o ile ma taką samą nazwę

@+ ;-)