Ik kan Draftsight niet installeren op mijn laptop (Windows 7 64bits). De installatie start met succes en stopt met de volgende foutmelding "Gespecificeerd pad, c:\.... , te lang. Dit voorkomt dat de software wordt geïnstalleerd zonder de mogelijkheid om een andere keuze te maken.
Bedankt Cédric voor de snelheid van je reactie. Helaas zie ik niet hoe ik het installatiepad kan wijzigen, aangezien het gedownloade bestand een "exe" -bestand is dat de software automatisch uitpakt en installeert zonder enige keuze aan het installatieprogramma over te laten.
Misschien is er een andere manier om het te installeren?
Ik weet niet of ik een beetje laat ben, maar de eerste vraag die ik mezelf stel: waar is het gedownloade bestand? op het bureaublad?
Verplaats het naar de c:\ en voer het met de verkenner vanaf daar uit.
Wees ook voorzichtig, controleer of de schijf niet vol is (temp niet schoongemaakt), want als de temp vol is (te veel bestanden) hebben sommige installaties moeite met werken. In het slechtste geval kan schoonmaken geen kwaad.
Installeren vanaf de desktop kan problemen veroorzaken omdat sommige meertalige versies van Windows (vaak op laptops) in schoppen door aliassen gaan, dus een naam "te lang".