Hallo
Na de installatie van Smarteam op mijn pc is het voor mij onmogelijk om verbinding te maken, hieronder vindt u het aangegeven bericht
pb_smarteam.jpg
Hallo
Na de installatie van Smarteam op mijn pc is het voor mij onmogelijk om verbinding te maken, hieronder vindt u het aangegeven bericht
Hallo
U moet een proefversie gebruiken. Om verbinding te maken met de database van uw bedrijf, moet u de software registreren.
Tot ziens.
Hallo
Dit betekent meestal dat SmarTeam geen toegang heeft tot een licentie van de LUM-licentieserver. U moet ervoor zorgen dat de licentieserver beschikbaar is wanneer u een Oracle-database gebruikt met SmarTeam.
Misschien is de LUM-server niet geconfigureerd in het i4ls.ini-bestand op de client of is de LUM-server gerelateerd aan de installatie van de ORACLE-client . Het is mogelijk dat de OCI.DLL bibliotheek niet correct is geregistreerd. In dit geval moet Oracle opnieuw worden geïnstalleerd.
Hallo
bedankt dat je contact met me hebt opgenomen om de controle over mijn pc over te nemen, want smarteam maakt goed verbinding met Oracle.
op 01 30 13 40 90
Vriendelijke groeten
Hallo
Dit is een openbaar forum hier, als u contact wilt opnemen met uw dealer, bent u op de verkeerde plaats.