Kan na installatie geen verbinding maken met Smarteam Enovia

Hallo

Na de installatie van Smarteam op mijn pc is het voor mij onmogelijk om verbinding te maken, hieronder vindt u het aangegeven bericht

pb_smarteam.jpg

Hallo

U moet een proefversie gebruiken. Om verbinding te maken met de database van uw bedrijf, moet u de software registreren.

Tot ziens.

2 likes

Hallo

Dit betekent meestal dat SmarTeam geen toegang heeft tot een licentie van de LUM-licentieserver. U moet ervoor zorgen dat de licentieserver beschikbaar is wanneer u een Oracle-database gebruikt met SmarTeam.

Misschien is de  LUM-server niet   geconfigureerd  in  het  i4ls.ini-bestand   op de  client  of  is de LUM-server   gerelateerd aan  de installatie   van  de ORACLE-client  .    Het is mogelijk dat de  OCI.DLL  bibliotheek  niet correct  is geregistreerd.  In dit geval moet Oracle opnieuw worden geïnstalleerd.

1 like

Hallo

bedankt dat je contact met me hebt opgenomen om de controle over mijn pc over te nemen, want smarteam maakt goed verbinding met Oracle.

op 01 30 13 40 90

Vriendelijke groeten

Hallo

Dit is een openbaar forum hier, als u contact wilt opnemen met uw dealer, bent u op de verkeerde plaats.

1 like