Kan Solidworks niet starten na de update van 2015

Hallo

Ik heb Solidworks 2014 vandaag geïnstalleerd, ik heb het gelanceerd, het werkte prima, geen problemen.

Dus heb ik geüpdatet naar de 2015 SP0 in het proces.

En sinds wanneer ik het wil starten, laat het me dit zien??

Ter informatie, we hebben een PREMIUM-licentie, ik hoefde de versie niet te kiezen tijdens de update, waarom is hij op zoek naar een standaardversie?

Bedankt voor je feedback.

sans_titre.jpg

Hallo

Heeft u uw licentieserver met succes geüpdatet naar de 2015-versie?

2 likes

Oh nee, helemaal niet! Hoe moeten we het alsjeblieft doen? Ik ga naar de licentiemanager en start een updatecontrole?

Hallo

Zoals Benoit zegt, moet je de licentieserver in 2015 updaten en vervolgens de licenties opnieuw activeren in de licentiemanager op de server.

@+

3 likes

Re

In je installatiemap staat een SWlicmgr-map die de setup bevat.

@+

2 likes

En vergeet vooral niet om niet te updaten, maar een nieuwe installatie uit te voeren!

2 likes

Bijgevoegd is een document om uw licentiebeheer bij te werken.

howto_eri_201201_procedure-de-mise-a-jour-du-gestionnaire-de-licence-solidnetwork-licence-manager.pdf

Pkoi niet updaten, ik heb het vanmorgen gedaan, geen zorgen!

1 like

@Coyote en de anderen ook^^

Voor de overgang van het ene servicepack naar het andere, geen zorgen.

Maar bij het wijzigen van de versie wordt het sterk afgeraden om te updaten.

Het is eerder aan te raden om er een schone installatie naast uit te voeren.

Laten we ons voorstellen dat we op Solidworks 2014 Sp4 zitten en dat we willen overschakelen naar Solidworks 2015 Sp0, terwijl we de 2014-versie bewaren voor het geval dat (wat wordt aanbevolen tijdens nieuwe versies die nog niet te stabiel zijn)

U moet de 2015 naast de 2014 installeren en de installatiemappen van de 2 versies hernoemen.

Solidworks data 2014 en Solidworks data 2014. Hetzelfde geldt voor de gereedschapskist. Dit voorkomt versieconflicten en incompatibiliteitsproblemen.

Daarna, wanneer de oude versie niet meer wordt gebruikt, verwijdert u deze gewoon.

Dit is in ieder geval wat Dassault aanbeveelt om te doen.

1 like

@bart voor SolidWorks OK, daar zijn we het mee eens, maar voor de floating license manager werkt een update perfect

2 likes