Hallo/Goedenavond, Als ik SLD probeer te installeren, gaat alles goed tot dat... Ik had een SLD-crack uit 2017 die ik van mijn pc heb gewist. Mijn school heeft me de licentie voor SLD 2019 gegeven, maar ik merk dat ik in dit stadium geblokkeerd ben (het is op het moment van de samenvatting) omdat dit bericht wordt weergegeven. Wat ik niet begrijp, is dat ik al mijn SLD 2017-bestanden heb verwijderd (ja, ik heb mijn prullenbak geleegd zoals mijn leraar me vertelde), maar het probleem blijft bestaan
Als iemand me kan verlichten, zou ik heel blij zijn! Bij voorbaat dank
De foutmelding in kwestie en de lijst met "extra bestanden" :
Er zijn extra bestanden nodig op basis van uw selecties.
apisdk.exe, cam.exe, CheckForUpdates_sldCheckForUpdates.exe, swcomposer.exe, flowsimulation.exe, swdocmgr.exe, edrawings.exe, eDrwAPISDK.exe, swexplorer.exe, VBA_vba71.exe, VBA_vba71_1033.exe, VBA_vba71-kb2783832-x64.exe, VSTA14_vsta_setup.exe, solidworkscore1of2.exe, solidworkscore2of2.exe, swactwiz.exe, solidworksfrench.exe, Toolbox_ansi_inch.exe, Toolbox_ansi_metric.exe, Toolbox_as.exe, Toolbox_bsi.exe, Toolbox_cisc.exe, Toolbox_din.exe, Toolbox_gb.exe, Toolbox_ is.exe, Toolbox_iso.exe, Toolbox_jis.exe, Toolbox_ks.exe, Toolbox_mil.exe, Toolbox_pem_inch.exe, Toolbox_pem_metric.exe, Toolbox_skf.exe, Toolbox_torrington_inch.exe, Toolbox_torrington_metric.exe, Toolbox_truarc.exe, Toolbox_unistrut.exe en visualize.exe
Navigeer naar de locatie met alle benodigde bestanden, bewerk de geselecteerde producten of schakel downloads in om de ontbrekende bestanden op te halen.