Kan solidworks niet openen

Hallo 

Ik ben student en ik heb de studentenversie van solidworks gedownload. Alles is goed gegaan, behalve dat er uiteindelijk niets gebeurt als ik solidworks wil openen. Ik heb een halve seconde een zandloper en dan niets alsof ik niet klikte. Ik merkte dat er 2 pijlen rechtsboven op het pictogram stonden, de ene wees naar de andere en ik denk dat dit de oorzaak van het probleem kan zijn... Maar ik kan ze niet verwijderen. 

Ik gebruik Windows 10, 64 bits, core I7.

Ik heb alles geprobeerd en niets helpt, wat kan ik doen?

Dank u voor uw hulp.

Hallo

Heeft u geprobeerd de software te repareren??

http://help.solidworks.com/2015/french/solidworks/install_guide/t_repairing_installation.htm

1 like

Hallo, heb je een ctrl+alt+delete gedaan om te zien of je proces nog steeds wordt uitgevoerd in taakbeheer?

2 likes

Je pictogram met de twee pijlen zegt me niets, zou je een "screenshot " kunnen sturen?

1 like

Hallo 

Ik heb persoonlijk de studentenversie van Catia, ik had onlangs een probleem en het beste wat ik denk is om de software opnieuw te installeren. Wanneer u uw software start, gaat u naar het proces om te zien of deze er is. Het kan zijn dat je installatie fout is gegaan. 

Een laatste ding is dat je er zeker van bent dat je pc en de solide versie compatibel zijn (je weet maar nooit) 

Dimitri

1 like

Voor de twee pijlen kan het Teamviewer zijn...

Hallo 

Dank u voor uw antwoorden.

Ik heb de softwarereparatie geprobeerd en niets, en er is niets dat wordt geopend in taakbeheer. Ik heb gekeken en de SW-versie is goed compatibel met mijn pc.

Zo ziet het pictogram eruit.

Nogmaals bedankt voor de hulp

capture.png

Nog nooit dit icoon gezien... Heeft u het licentienummer ingevoerd tijdens de installatie???

Hallo

Zoals uitgelegd op de volgende link: https://answers.microsoft.com/fr-fr/windows/forum/windows_10-other_settings/double-fl%C3%A8ches-bleues-sur-ic%C3%B4nes/f12961f5-f631-4ceb-b27e-30701ac20446?auth=1, dit zijn pictogrammen van gecomprimeerde bestanden of mappen, probeer de oplossing te volgen die op de vorige link wordt gegeven om te zien of het anders werkt, verwijder het vinkje in het vakje "Inhoud comprimeren" zoals uitgelegd en installeer SW opnieuw.

Vriendelijke groeten

3 likes

Super  D.Roger +1

Nog een ander onbekend symbool voor mij ;-(

bedankt voor de info

@+ ;-)

1 like