Nie można otworzyć solidworks

Witam 

Jestem studentem i pobrałem wersję studencką solidworks. Wszystko poszło dobrze, z wyjątkiem tego, że w końcu, gdy chcę otworzyć solidworks, nic się nie dzieje. Mam klepsydrę przez pół sekundy i potem nic jak nie kliknąłem. Zauważyłem, że w prawym górnym rogu ikony znajdują się 2 strzałki, jedna skierowana do drugiej i myślę, że to może być przyczyną problemu... Ale nie mogę ich usunąć. 

Korzystam z systemu Windows 10, 64 bity, rdzeń I7.

Próbowałem wszystkiego i nic nie pomaga, co mogę zrobić?

Dziękuję za pomoc.

Witam

Czy próbowałeś naprawić oprogramowanie?

http://help.solidworks.com/2015/french/solidworks/install_guide/t_repairing_installation.htm

1 polubienie

Witam, czy wykonałeś ctrl + alt + delete, aby sprawdzić, czy twój proces nadal działa w menedżerze zadań?

2 polubienia

Twoja ikona z dwiema strzałkami nic dla mnie nie znaczy, czy mógłbyś wysłać "zrzut ekranu "?

1 polubienie

Witam 

Osobiście mam studencką wersję Catii, ostatnio miałem problem i najlepszą rzeczą, jaką myślę, jest ponowna instalacja oprogramowania. Po uruchomieniu oprogramowania przejdź do procesu, aby sprawdzić, czy tam jest. Możliwe, że instalacja się nie powiodła. 

Ostatnią rzeczą jest to, że masz pewność, że Twój komputer i wersja solidna są kompatybilne (nigdy nie wiadomo) 

Dimitri

1 polubienie

W przypadku dwóch strzałek może to być Teamviewer...

Witam 

Dziękuję za odpowiedzi.

Próbowałem naprawy oprogramowania i nic, a ponadto nic nie otwiera się w menedżerze zadań. Spojrzałem i wersja SW jest dobrze kompatybilna z moim komputerem.

Tak wygląda ikona.

jeszcze raz dziękuję za pomoc

capture.png

Nigdy nie widziałem tej ikony... Czy numer licencji został wprowadzony podczas instalacji???

Witam