Hallo
Ik ben net overgestapt naar SolidWorks 2014 en SolidWorks Composer 2014.
Wanneer ik een SolidWorks-bestand rechtstreeks uit Composer wil importeren, is de conversie niet mogelijk.
Fijne dag en bij voorbaat dank voor uw feedback.
Hallo
Ik ben net overgestapt naar SolidWorks 2014 en SolidWorks Composer 2014.
Wanneer ik een SolidWorks-bestand rechtstreeks uit Composer wil importeren, is de conversie niet mogelijk.
Fijne dag en bij voorbaat dank voor uw feedback.
Hé, het is de dag van openingsproblemen met de 2014-versies...
Ik test het aan mijn kant en ik neem zo snel mogelijk contact met je op...
Ik heb het net op mijn computer getest met een stuk dat is opgeslagen in de versie van 2014 en ik kan het zonder problemen openen in Composer 2014.
Heb je een bepaalde foutmelding bij het openen?
Ja, ik heb een converter op mijn computer.
Ik denk dat het probleem voortkomt uit het feit dat het de 2013-converter gebruikt en niet 2014. Ik heb de optie echter gewijzigd en handmatig voor 2014 gekozen.
Bizard...
Solidworks en 3DVIA zitten op hetzelfde werkstation of heeft alleen 3DVIA geïnstalleerd op het werkstation waar het probleem zich voordoet?
Alles staat op dezelfde post
OK, dus je zou SolidWorks Importer (tijdens de vorige installatie van 3DVIA Composer) niet toevallig hebben geïnstalleerd?
je moet controleren dat je in C:\Program Files\Dassault Systèmes\3DVIAComposer\6.X geen SW201X-map hebt (X is afhankelijk van de versie) als dit het geval is, is er in de map een batch om de import direct te verwijderen, wetende dat wanneer solidworks op het werkstation is geïnstalleerd, je solidworks importer niet moet installeren.
Nog een vraag: op dit Solidworks 2013 werkstation is nog steeds geïnstalleerd? Ook de 2013 versie van 3DVIA?
Hallo fthomas,
Bedankt voor de info, ik zal testen. Ik heb de SolidWorks-importeur 2013 gevonden. Ik ga het verwijderen.
Ter info, ik heb drie versies van SolidWorks 2012, 2013 en 2014
Fijne dag
Dank je wel fthomas.
Na het verwijderen van de SolidWorks-importeur werkt alles perfect.
Perfect.