Hoe alle tekeningen van onderdelen die tot een algemene vergadering behoren af te drukken.
Wetende dat deze assemblage op verschillende plaatsen op het netwerk naar onderdelen in verschillende bestanden zal zoeken.
Hoe alle tekeningen van onderdelen die tot een algemene vergadering behoren af te drukken.
Wetende dat deze assemblage op verschillende plaatsen op het netwerk naar onderdelen in verschillende bestanden zal zoeken.
Hallo
Het hulpprogramma MyCAd BatchConverter: http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/mycadtools/videos-tools/utilitaires-batchconverter.html
Tot ziens.
Om in bulk te printen, lijkt het meer op powerprint.
Batchconverter zal de bestanden converteren.
Eens met opiep27: gebruik PowerPrint.
Schakel het aankruisvak 'Afhankelijkheden' in. Selecteer uw assemblage; klikt op de knop om de tekeningen in te voegen; Configureert printers, formaten... Print en je bent klaar!
Vanaf welke PowerPrint versie? Daar ben ik ook in geïnteresseerd.
Ik ben op SW 2010 en ik had de Task Scheduler gebruikt. Ik heb het maar één keer gebruikt, ik had meer pagina's afgedrukt dan verwacht, maar door een beetje te graven moet er een manier zijn om precies te krijgen wat ik nodig heb.
Ik ben in SW 2014
Sorry, ik weet niet meer hoe PowerPrint eruit zag in SW 2010.
Was er al de box Afhankelijkheden (essentieel voor u omdat de bestanden op verschillende plaatsen worden verspreid)?
Ik laat het je controleren...
Hallo
Ik zou graag een aanvullende vraag willen stellen op uw vraag, kunnen hulpprogramma's wijzigingen in formaten (A3, A2, A4) herkennen binnen hetzelfde af te drukken bestand, evenals verticaal en horizontaal. Heel belangrijk.
Bedankt.
Cdt.
Fred
Hallo
Een praktische oplossing wanneer de plannen in verschillende mappen staan: maak een compositie om mee te nemen in een tijdelijke map die je vervolgens verwijdert.
Selecteer vervolgens de plannen door te sorteren op type in Windows en klik vervolgens met de rechtermuisknop op afdrukken of gebruik de taakplanner om de plannen in die map af te drukken.
Hallo
Ik dacht "Afdrukken naar PDF" dus BatchConverter.
Wat PowerPrint betreft, vindt u hier alle informatie over het gebruik ervan: http://www.lynkoa.com/tutos/utilitaires-powerprint
Tot ziens.
@fred, ja, Power Print herkent formaten en stuurt de juiste plannen naar de juiste printer en in het juiste formaat en houdt rekening met de staande liggende oriëntatie.
Een waar genoegen om plannen in bulk af te drukken!!
Hallo
Waarom gebruik je geen macro?
Met File > Layout
Persoonlijk heb ik een macro gemaakt waarbij we een map kiezen, om alle Europarlementariërs in deze map om te zetten naar pdf en in 1 klik af te drukken. Ik heb het opgezet zoals ik wilde, het kan tenslotte...
Wanneer u "afhankelijkheid" gebruikt in PowerPrint, wat kiest u dan in filters?
Ik wil dat het alle tekeningen van de onderdelen in een assemblage selecteert
Nou, het is waar dat ik PowerPrint veel gebruik, maar niet per se door al deze functies te activeren :-(
Controleer dus voor de filters de 3 soorten SW-onderdelen.
Schakel het selectievakje Afhankelijkheden in en kies uw assembly.
Al je stukken zijn ingevoegd.
Dan (en hier ging het niet zoals ik dacht) klik op Tekeningen invoegen. De software vraagt je in welke map je de tekeningen wilt zoeken. U kunt ook door op optie te klikken, hem vragen om in de onderdelenmap of in een bepaalde map te zoeken.
De tekeningen worden ingevoegd.
Schakel in de filters het vinkje uit voor Onderdeel en montage, zodat alleen de tekeningen overblijven.